Derbi Atlantis / Sym
Fra : kajo

Dato : 15-02-03 00:57

Jeg har været lidt rundt og se på 45-knallerter idag.

Jeg har bla. set på PGO Big Max, Popcorn og en del andre.

Jeg er nu nået til at valget står mellem SYM Jet eller Derbi Atlantis.
Men jeg har lidt svært ved at bestemme mig, er der nogen der lige kan give
mig det sidste skub i den sidste retning.

Jeg kan da lige sige at prisen ligger på henholdsvis 13.000 (SYM) og 14.000
(Derbi).

Det jeg tænker på er ikke om de er sværre at få til at køre stærkt etc., det
klarer forhandler gratis ved leveringen, ihverfald SYM-forhandleren.

Det jeg tænker på, er hvilke af mærkerne der er nemmest at skaffe
reservedele til, er mest holdbare, stabile til at starte etc.

Mvh Kajo.

PS.: Det med at have en model som ingen andre har kender jeg alt for godt,
det er også derfor jeg nu er nødt til at skifte til noget nyt. Jeg er i
øjeblikket den heldige ejer af en Puch Maxi Plus, som detsværre er umulig at
skaffe reservedele til.