title og margin på popup vindue
Fra : Kontoret

Dato : 14-02-03 15:18

Hej

Jeg har en funktion i javascript der laver et popup vindue vha. window.open
Kan jeg selv bestemme titlen på vinduet?
Vinduet indeholder ikke et htm dokument, men kun et jpg-billede.
Så title viser hele stien til jpg-billedet.

Kan jeg selv bestemme top- og venstremargin i vinduet?

Hilsen
Dennis H

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-02-03 17:19

"Kontoret" <non@me.dk> skrev :

>Vinduet indeholder ikke et htm dokument, men kun et jpg-billede.
>Så title viser hele stien til jpg-billedet.
>
>Kan jeg selv bestemme top- og venstremargin i vinduet?

Kun, hvis du lader javascript udskrive et dokument som på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/popuptest3/>

Fut: news:dk.edb.internet.webdesign.clientside, hvor
javascriptspørgsmål hører hjemme og svar herpå bringes.

Fra : Kontoret

Dato : 17-02-03 15:47

> Kun, hvis du lader javascript udskrive et dokument som på
> <http://home13.inet.tele.dk/smedpark/popuptest3/>
>
> Fut: news:dk.edb.internet.webdesign.clientside, hvor
> javascriptspørgsmål hører hjemme og svar herpå bringes.
>
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

HEJ Knud

Tak for hjælpen og dit link. Da gav mig den nødvendige indsigt ihvad jeg
skulle gøre.
Skal nok sp. i den rigtige gruppe næste gang.

mvh
Dennis H