Skærme
Fijala 3554
Kan denne Samsung skærm gå an?? [19"]
Fra : Kong Kent

Dato : 13-02-03 22:54

Samsung SyncMaster 957P
Size: 19" FST (18" viewable)
Max Resolution: 1920x1440 @64Hz
Dot Pitch: 0.26 / H: 0.22
HSF: 30-96kHz
VSF: 50-160Hz
Regulations: TCO99
Warranty: 3 Years
Producent varekode: AQ19MS9U

Jeg har læst de fleste af 19"-indlæggene igennem her i gruppen, og kan til
min gru se, at der adskillige steder står at visse Samsung modeller har
været "skæve"?

Kan det også være tilfældet med 957P ? Den får lutter gode anmærkninger på
www.edbpriser.dk hvor den også er den mest populære skærm. Er den et godt
køb til 2100,- ??

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 14-02-03 12:25

> Kan det også være tilfældet med 957P ? Den får lutter >gode anmærkninger

Jeg har sådan en og er godt tilfreds med den og min er ikke skæv. Den
brummer lidt men ikke mere ind man skal lytte efter det for at høre det.

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-03 02:33

> Samsung SyncMaster 957P

Dejlig skærm... Skal koste lige omkring 2000 kr. eller lidt under..

Mvh
Allan Rasmussen