Visir til gl.Bieffe..?
Fra : Allig8or

Dato : 13-02-03 07:26

Hejsa.
Efter en del år,er Jeg igen blevet 2-hjulet,min gode gamle
(måske 12-13 år gammel) Bieffe hjelm (B4),er i fin stand,
men visiret er meget ridset,har været hos flere forhandlere i Odense,med
negativt resultat(Køb en ny hjelm).
Er der nogen,der har,eller e.v.t. kender nogen, (måske en lille
cykelforretning),der har sådan et gammelt visir...
På forhånd tak.....

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : KlausB

Dato : 14-02-03 13:03

Hej
Du kan måske få fat i et nede i Tyskland.
Prøv Louis.de de har alt til hjelme og i øvrigt utrolig pålidelige, uanset
hvor meget man køber koster det 40Dkr i fragt og så bliver pakken leveret 5
arbejdsdage efter bestillingen uanset pakke størrelse.
Men hvis de ikke har et visier til din hjelm vil jeg nok også råde dig til
at ofre de 500kr> på en ny. De penge må man ikke spare når det er
sikkerhedsudstyr.

Venligst
Klaus Balle

Fra : Allig8or

Dato : 14-02-03 08:44

"KlausB" <h51@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men hvis de ikke har et visier til din hjelm vil jeg nok også råde dig til
> at ofre de 500kr> på en ny. De penge må man ikke spare når det er

OK,har kigget på den,men så kan Jeg lige så godt ,købe en hos
T.Hansen....Runner til 500kr.,men Tak for svar.....

Fra : Jon Larsen

Dato : 19-02-03 17:05

> OK,har kigget på den,men så kan Jeg lige så godt ,købe en hos
> T.Hansen....Runner til 500kr.,men Tak for svar.....
xxxxxxxxxxxxxx

Prøv cykelhandleren i Bogense.. han kan vist skaffe dem hjem..

--
MVH.
Jon Larsen