Samsung N500 unlock ;O))
Fra : P4

Dato : 12-02-03 20:49

Hej...

Er der en i nærheden af Århus/Horsens ,der kan unlocke en Samsung N500
mobil..

--
Mvh_Ejder

Fra : snuseren_dk

Dato : 12-02-03 22:13

"P4" skrev d. 12-02-03 20:49 dette indlæg :
> Hej...
>
> Er der en i nærheden af Århus/Horsens ,der kan unlocke en Samsung N500
> mobil..
>
> --
> Mvh_Ejder

Jeg bor selv i horsens, og jeg har fundet mange unlockere på
http://www.dkunlock.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : snuseren_dk

Dato : 12-02-03 22:14

Du kan finde en på www.dkunlock.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : P4

Dato : 12-02-03 23:23

Hej Snuseren..

jeg har kigget inde på den side ,men det er kun på sjælland, de kan klare en
samsung N500

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-02-03 23:43

P4 skrev:

>jeg har kigget inde på den side ,men det er kun på sjælland, de kan klare en
>samsung N500

De fleste kan du sikkert godt handle via postordre med, men desværre
har mange opgivet forkerte oplysninger til DKunlock - prøv at se på
deres sider om de har opgivet Samsung M500.

Det er træls, at folk misbruger servicen, så ryger lidt af idéen jo...

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Nu også unlocking/opdatering af Nokia 6100, 6610, 7210 m.fl.

Fra : MobiFix - Aarhus

Dato : 03-03-03 20:48

"P4" <plonk@flop.dk> wrote in message
> jeg har kigget inde på den side ,men det er kun på sjælland, de kan klare
en
> samsung N500

- og nu også i Aarhus, hvis det stadig har interesse.

Mvh
John, MobiFix, Aarhus S / Hasselager. Tlf. 87389999.

Fra : 12Unlock.Dk

Dato : 27-02-03 09:50

Hej
Har lige bestilt kabler til Samsung.Kontakt mig i næste uge, så kan jeg.

Mvh. Lars
www.12unlock.dk