Skærme
Fijala 3554
Hitachi CML174SXW(B)
Fra : Andreas Richard Møll~

Dato : 12-02-03 16:39

Jeg kan ikke finde denne skærm nogen som helst steder i DANMARK! Den er i
udlandet, og man kan godt få den sendt fra fx. overclockers.co.uk , men så
koster det kassen af få det sendt! Så er der nogen som har et "uopdaget"
sted eller noget?

Mange tak for den hjælp der evt. skulle komme.

Mvh.
Andreas Richard Møller

Fra : Brian

Dato : 12-02-03 16:41

Prøv at se her http://www.holm-data.dk/
Mvh Brian

Fra : Martin K.

Dato : 20-02-03 17:30

Uha, det var et dyrt sted. Har købt min via oneshop.dk til ca. 4.300 kr.

MVH MK

Fra : Erik W.

Dato : 28-03-03 09:15