Unlock af T65 - kan man selv?
Fra : Ziggy Stardust

Dato : 12-02-03 15:01

Hej,

Efetr at have læst de tidligere indlæg i gruppen her om oplåsning af
T65'eren er jeg ikke blevet specielt klogere på om denne model kan låses op
eller ej.

Er der nogen, der kan svare mig på, om man kan låse T65'eren op, og i så
fald hvilket udstyr og programmer man skal bruge? Og hvad med en R600?

Mvh
Jonatan

Fra : Per Sørensen

Dato : 12-02-03 16:10

Der skal stadig en dongle til, og den kan købes hos mobilkabler.dk

Per Sørensen

Email : djubi@djubi.dk

Fra : Eurotronics Denmark ~

Dato : 13-02-03 01:20

Det kræver specielt udstyr eks. en Ericsson Terminator dongle - kan købes på
www.mobiludstyr.dk til 1999kr

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 13-02-03 18:55

Samme dongle ligeledes på tilbud hos Mobilkabler.

--
---
Mobilkabler.dk

"Eurotronics Denmark - Jesper Jensen" <postmaster@eurotronics.dk> skrev i en