Exchange2000 bookning af ressourcer i kale~
Fra : Claus

Dato : 12-02-03 12:09

Når vi booker mødelokalet (der er oprettet som en alm. bruger, er det
korrekt?) til et møde er det sat til automatisk at behandle indkaldelserne
og afslå såfremt der er optaget osv.

Det virker imidlertid KUN hvis den der booker mødet husker at sætte
mødelokalet som ressource istedet for deltager på mødeindkaldelsen, og der
sker desværre at brugerne glemmer det. Hvordan sikrer jeg mig at brugerne
ikke kan lave denne fejl, der jo altid har katastrofale følger

claus

X-posted i dk.edb.programpakker.ms-office, dk.edb.system.ms-windows.server
FUT til dk.edb.programpakker.ms-office
fjern -remove- i min email adresse for at maile mig

Fra : Morten Isaksen

Dato : 12-02-03 16:12

"Claus" <claus@-remove-kjerkegaard.dk> wrote in message
> [...]
> sker desværre at brugerne glemmer det. Hvordan sikrer jeg mig at brugerne
> ikke kan lave denne fejl, der jo altid har katastrofale følger

Så skal du gøre det på den gammeldags metode. Du opretter en bruger og
sætter denne op som stedfortræder for alle dine ressourcer. Finten er, at du
med denne metode bliver nødt til at have en outlook kørende, der er logget
ind som denne stedfortræder.

Så er det ikke nødvendigt at booke ressourcer som en ressource.

Der er en del information på http://www.slipstick.com om dette.

/Morten