Skærme
Fijala 3554
Sort, grå eller sølvfarvet 19" CRT
Fra : Jannik E.

Dato : 12-02-03 01:43

Nogle bud på subj. til max. 3500 kr.?

--
Jannik

(Slet "removethis123", for direkte mail)

Fra : [8000]Gul

Dato : 12-02-03 11:46

Jeg har kigget lidt på den her
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514697900 den er
lige faldet fra 2700 -> 2000 (det er da ikke over 3,5 k ihvertfald . Er
der nogen der har noget godt/ondt at sige om den.. Ved den er med Dynaflat-X
CDT-adopted (eller sådan noget) billedrør. Er der en der ved hvad _det_
betyder? Så den hurtigt i en butik, og den stod rigtig klart med fladt rør,
men havde ikke lige tid til at studere den :o/

Fra : Jannik E.

Dato : 12-02-03 16:37

"[8000]Gul" <powerrangers@påkabel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
rør,
> men havde ikke lige tid til at studere den :o/

Den har jeg også luret lidt på.
Der er også en udgave, hvor modelnr. ender på "s". Ved ikke lige hvad
forskellen er...
Kritikken af den ser god nok ud.
Desværre kan den vist ikke fåes i nærheden af hvor jeg bor (til en god
pris), og jeg synes der er en del der returnere skærme købt over nettet -
måske smider Post DK med dem(?)...

Fra : [8000]Gul

Dato : 13-02-03 09:51

Den til 1999,- er også en Q910S. Det står der hvis du går ind og kigger på
oneshop.dk, der ligger nummer 1 med den på edbpriser. Spørgsmålet er så om
Q910-uden-S eksisterer

Fra : TS

Dato : 12-02-03 17:22

Hejsa.
Jeg købte en LG Flattron 900p for et par måneder siden; og har ikke
fortrudt.
Den kostede 3600,- og har et helt flat billede, uden trinitron stregerne.
Derudover er den i et gråt/sølv design og har en USB hub.

/TS

Fra : Claus Albaek

Dato : 13-02-03 15:20

TS wrote:

Hvis jeg må give mit besyv med, har set på flere af denne model nu og
til prisen er det en udemærket skærm, så hvis du vil have andet end lige
en 2K kr,- monitor så er den her et udemærket valg.

Claus

Fra : Jannik E.

Dato : 14-02-03 00:48

Tak for svarene.
Kender nogle denne ViewSonic?
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514857969
Det lader til, at det er en god skærm, men mange brugere på Edbpriser har
returneret de første par stykker. Måske er fejlprocenten stor?...

Fra : Claus Albaek

Dato : 16-02-03 15:50

Jannik E. wrote:
> [...]
> Det lader til, at det er en god skærm, men mange brugere på Edbpriser har
> returneret de første par stykker. Måske er fejlprocenten stor?...

Personligt har jeg sværget til Viewsonic's P linie i flere år og sidder
selv og skriver denne besked bag en af selvsamme, de er af fremragende
kvalitet! www.cadalyst.com har også rosende ord at sige om Viewsonic.