Diablo 2
Fra : Jimmy & Aino

Dato : 11-02-03 21:08

Hej Gruppe

Jeg har lige købt Diablo 2 (69,95 i Stereo Studio). Mit problem er, at når
man spiller sker der pludselig det at grafikken går i koks (man kan stadig
spille videre, men man kan ikke se hvad man foretager sig, dog lige nok til
at gemme sit spil).

Jeg har prøvet at hente patchen, hvilket bare resulterede i at computeren
"frøs" og spillet derefter ikke kunne startes op. Jeg måtte installere det
igen. Problemet opstår også når jeg vil prøve multiplayer delen, idet det
første der sker når man går ind under multiplayer, er at den prøver at hente
patchen. Hvilket jo resulterer i ovenstående.

Har andre haft samme problem, og er der noget jeg kan gøre for at løse det?

Mvh Jimmy

Fra : SoftMan Brian

Dato : 11-02-03 22:01

"Jimmy & Aino" <jimmy-aino@stofanet.dkNOSPAM> wrote in message
> [...]
> patchen. Hvilket jo resulterer i ovenstående.
>
> Har andre haft samme problem, og er der noget jeg kan gøre for at løse

Hvor langt når den ? Jeg havde et lignende problem, at den døde når den
lukkede D2 (hvilket den gør når den har hentet patchen og skal installere
den).

Hvis jeg Alt+tab'ede ud i windows når den begyndte at hente patchen, kunne
den godt lukke ned, og installere patchen.

Har du iøvrigt opdaterede grafikkortdrivere ?

Fra : den glade dreng

Dato : 12-02-03 15:02

"Jimmy & Aino" <jimmy-aino@stofanet.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Jeg har lige købt Diablo 2 (69,95 i Stereo Studio)

Har du et link på stereo studio?

Per

Fra : Kjeld.L

Dato : 12-02-03 17:09

Var inde hos Stereo Studio det eneste de havde var Diablo 1 til 69.95, men
derfor kan det da godt være han har været heldig og fået D2 til 69,95

mvh
kj.Larsen