museknap
Fra : Kim

Dato : 09-02-03 22:28

Hejsa

Ved nogle om det kan lade sig gøre at bruge en tast istedet for at bruge
museknappen ?

mvh
Kim

Fra : Gevaldi

Dato : 10-02-03 07:30

Kim skrev:

> Hejsa
>
> Ved nogle om det kan lade sig gøre at bruge en tast istedet for at
> bruge museknappen ?

Til hvad?

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 10-02-03 11:48

Som der læses i det forrige indlæg --- "til hvad?" --og jeg spørger så: til
hvad?
Ikke for at være uvenlig, men for at kunne forstå et spørgsmål er det rart
med en vis uddybning.

Mon ikke du mener genvejstaster?..

I så fald er der ved søgning i Google let mulighed for at finde
genvejstaster til bl.a. Windows samt en række programmer.

Hans-Jørgen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-02-03 16:43

Kim <removeXhejsameddig@hormail.com> skrev:

> Ved nogle om det kan lade sig gøre at bruge en tast istedet for at
> bruge museknappen ?

Peg med musen og brug return.

Mark Thomas Gazel