Canon LBP-460 i Windows XP?
Fra : Lars

Dato : 09-02-03 11:41

Hej,
Er det helt umuligt at få denne printer til at virke i Windows XP?

På forhånd tak
Lars

Fra : Preben Andersen

Dato : 09-02-03 11:47

"Lars" <ledj@SPAMSPAMABCprivat.dk> wrote in message
> Hej,
> Er det helt umuligt at få denne printer til at virke i Windows XP?

Ja, fuldstændig hamrende umuligt. Det gælder også LBP 465.

mvh
Preben

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-02-03 12:03

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> wrote in message

> Ja, fuldstændig hamrende umuligt. Det gælder også LBP 465.

Hvad hvis den sættes til en printserver, er de så det samme?

Fra : Preben Andersen

Dato : 09-02-03 12:11

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> Hvad hvis den sættes til en printserver, er de så det samme?

Resultatet er det samme uanset den tilsluttes direkte eller via printserver.

mvh
Preben

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-02-03 12:36

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> wrote in message

> Resultatet er det samme uanset den tilsluttes direkte eller via
printserver.

Okay, jeg har bare ikke lige styr på hvordan helt presis en printserver
fungere.. Om den på en måde selv har et OS installeret, som styrer
printeren, og så har man software på computeren til at styre pirntserveren..
Men npr jeg nu tænker mig om, skal man jo have driverne til printeren på
hver computer

Fra : Lars

Dato : 09-02-03 16:22

> Ja, fuldstændig hamrende umuligt. Det gælder også LBP 465.

Ok, træls, nu har jeg lige købt en brugt! Men så husker jeg at tjekke det
til en anden gang, men surt er det...

/Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-02-03 16:22

> Ok, træls, nu har jeg lige købt en brugt! Men så husker jeg at tjekke det
> til en anden gang, men surt er det...

Nok derfor den sælges!

Fra : Peter T.

Dato : 09-02-03 16:32

Lars wrote:

> Ok, træls, nu har jeg lige købt en brugt! Men så husker jeg at tjekke det
> til en anden gang, men surt er det...

Sælg den til noget familie/omgangskreds, som er tilfreds med at arbejde i
win95/98.

Min egen LBP-460 var faktisk en jeg fandt på gaden(!) og da jeg erfarede
den manglende kompatilitet under win2000, forsøgte jeg at give den væk uden
held (folk var vældigt tilfredse med deres inkjet-printer). Så den røg
simpelthen i skraldespanden. :/

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-02-03 19:07

In article <3e4671f3$0$1748$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>, Lars wrote:

> Ok, træls, nu har jeg lige købt en brugt! Men så husker jeg at tjekke det
> til en anden gang, men surt er det...

Det bedste er at checke om den er Linux kompatibel, da det
øger sandsynligheden for at den følger en standard eller
på anden vis tillader 3. part at få den til at virke.

www.linuxprinting.org siger under status for LBP-460:
Paperweight

Fra : Peter T.

Dato : 09-02-03 12:01

Lars wrote:

> Er det helt umuligt at få denne printer til at virke i Windows XP?

Ja, den bruger en softwareteknik, som ikke supportes fra windows 2000 og
frem.