Brystpiercing
Fra : lars christensen

Dato : 08-02-03 14:30

Er en brystpiercing ikke i vejen hvis man kan lide at klemme brystvorten ?

Lars

Fra : Tomas O.

Dato : 08-02-03 16:50

lc@splitbus.com (lars christensen) wrote in

> Er en brystpiercing ikke i vejen hvis man kan lide at klemme
> brystvorten ?

Nope. Man vender bare fingrene så de passer til den vej ringen sidder
i.

Tomas

Fra : zcully

Dato : 08-02-03 18:40

"lars christensen" <lc@splitbus.com> wrote in message
> Er en brystpiercing ikke i vejen hvis man kan lide at klemme brystvorten ?
>
> Lars

Jo det er den, men så kan den anden brystvorte vel bruges *S*

/Zcully

Fra : lars christensen

Dato : 09-02-03 08:17

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message news:<3e4540da$0$1776$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> "lars christensen" <lc@splitbus.com> wrote in message

> Jo det er den, men så kan den anden brystvorte vel bruges *S*
>
> /Zcully

Hvilken type piercing har du i brystet, stav / ring ?

Lars

Fra : lars christensen

Dato : 09-02-03 08:20

> [...]
> "lars christensen" <lc@splitbus.com> wrote in message

> Jo det er den, men så kan den anden brystvorte vel bruges *S*

Jeg ved endnu ikke om jeg vil have i begge bryster eller kun det ene

Lars

Fra : LeFik

Dato : 08-02-03 20:59

Syntes ikke at min har været i vejen...

Fra : Thomas Larsen

Dato : 08-02-03 21:03

Det synes jeg ikke selv den er. Men der er vel delte meninger om hvorvidt
den er "handy" i en sådan situation!!!

Fra : hans hansen

Dato : 09-02-03 04:19

Hey do...

den er ikke i vejen men den kan dog have meget svært ved at heale.

Nogen oplever at hvis de har en stram t-shirt på lige efter de har fået
lavet den bliver den ved med at rykke hul på såret..

Jeg har selv haft en hvor den ikke ville heale og der gik hele tiden
betændelse i den da jeg på det tidspunkt arbejdede i overalls...

Og så gør det ondt som bare fanden at få den lavet...jeg fik den lavet og en
prinsalbert samme dag og den der gjor mest ondt var brystpiercingen...

Men ikke for at afskrække dig :)

Lige noget positivt om brystpiercingen du for vildt meget følse i den og det
er bare lækkert...

Så held og lykke og meld lige tilbage til gruppen hvordan det gik med den
hvis du for den lavet :)

Hilsen Uffe

Fra : lars christensen

Dato : 09-02-03 08:21

"hans hansen" <uffe_thomsen@hotmail.com> wrote in message news:<3e45c997$0$227$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> er bare lækkert...
>
> Så held og lykke og meld lige tilbage til gruppen hvordan det gik med den

I skal nok få tilbage meldingen.

Ang. smerten er den jo kun MEGET kortvarig. Jeg har hørt at
navlepiercing er en af di piercinger der gør mest ondt ?????

/lars

Fra : Kim

Dato : 09-02-03 23:45

>Og så gør det ondt som bare fanden at få den lavet...jeg fik den lavet og en
>prinsalbert samme dag og den der gjor mest ondt var brystpiercingen...
det med smerten er vist induviduelt, jeg har også både en PA og en
brystpiercing, og jeg syntes egentligt ikke at nogen af dem gjorde
ondt at få lavet. Hvis man er nervøs kan man evt købe noget
lokalbedøvende creme på apoteket og komme på inden.
Held og lykke med det.
/Kim