edb kørekort
Fra : P. Sørensen

Dato : 12-03-01 12:37

Min kone har brug for et EDB kørekort ganske snart.
Nogle gode ideer om, hvor man kan få et sådant på nuværende tidspunkt, når
man iøvrigt arbejder om dagen?
P. Sørensen

--
www.pilotshop.dk
ps@vestnet.dk

Fra : Tine Andersen

Dato : 12-03-01 13:11

"P. Sørensen" <ps@vestnet.dk> skrev i en meddelelse
> Min kone har brug for et EDB kørekort ganske snart.
> Nogle gode ideer om, hvor man kan få et sådant på nuværende tidspunkt, når
> man iøvrigt arbejder om dagen?
> P. Sørensen

Ja det er ganske nemt, www.kenddinpc.dk og gratis tilmed !!!!

venlig hilsen

Tine

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 12-03-01 17:32

On Mon, 12 Mar 2001 13:10:45 +0100, Tine Andersen wrote in dk.erhverv
<98ief8$13m6$1@news.cybercity.dk>:

[...]

>venlig hilsen
>
>Tine

Hej Tine.

Jeg har på fornemmelsen at din emailadresse er forkert stavet:

From: "Tine Andersen" <tine-andernsen@mailme.dk>
^

Det vil give problemer for dem der vil skrive til dig.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Palle B

Dato : 13-03-01 02:03

Efter et kig på websitet, tror jeg at din kone bestemt vil få meget mere ud
af undervisning på en aftenskole eller anden form for aften/weekendkurser.
Det koster godt nok penge, men www.kenddinpc.dk er ikke overbevisende,
virker ufærdig og forekommer heller ikke helt opdateret.

Mvh. Palle

Fra : Johnny Bonde

Dato : 14-03-01 01:06

Hmm, var det ikke nemmere at låne nogle bøger og så bare gå igang
vi andre har da ikke PC kørekort og det går da flot alligevel

--

Kjærlig hilsen Mr Smile

Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?
Tjek www.Underholdningsnettet.dk - så får du svar!
Vind 10000 kroner eller en flot Western guitar

Fra : René Jørgensen

Dato : 18-03-01 14:18

Jeg mener at Børsens software har nogle udmærkede pc-kørekort i lær selv
serien.

Det koster lidt penge, men har fået udmærket omtale.

se mere her:
http://www.software.borsen.dk/indhold/forside.htm

Hilsen

René