Jeg tillader mig! Vedr. udsendelse på tv2.
Fra : Ladycatwoman

Dato : 08-02-03 09:41

Hej allesammen.

Jeg er ikke helt ny her, dog har jeg endnu ikke følt behov for at reagere på
nogle indlæg før nu.
Jeg tillader mig at bryde tråden med " De pædofile ofre..............", da
jeg ikke ved, hvor mit indlæg skal ind. Jeg er nemlig selv en af disse ofre,
og jeg har lidt på hjertet.

For 2 år siden spurgte min mor mig direkte, om min far nogensinde havde rørt
ved mig, da jeg var mindre. Jeg troede aldrig, at jeg skulle høre disse ord
fra min egen mor, da jeg altid havde troet, at hun intet vidste.
Det viste sig desværre, at hun i mange år havde haft en mistanke, men hun
havde aldrig kunnet få sig til at spørge, og hun havde ingen konkrete
beviser.

Jeg kunne jo kun svare ja, og pludselig ramlede hele verden.
I næsten 15 år havde jeg båret på denne hemmelighed og faktisk lagt den så
langt væk i min bevidsthed, at jeg aldrig troede, at den skulle findes frem
igen.
Pludselig blev det hele til virkelighed, og jeg var nødt til at få det
bearbejdet.

Et skridt på vejen var selvfølgelig, at min familie troede på mig. Mine
forældre blev skilt for 7 år siden, og jeg har kun haft minimal kontakt med
min far siden og overhovedet intet de sidste 2½ år, så han blev ikke
ligefrem spurgt. Det havde jeg nu heller ikke fået noget ud af. Jeg er
faktisk ved at tro, at han først ville have sagt, at det var løgn, og
derefter kunne han godt have sagt, at jeg selv bad om det.

Sagen var forældet i forhold til politianmeldelse, og hævn har faktisk
aldrig faldet mig ind. Det eneste jeg har ønsket var at blive et helt
menneske. Med dette mener jeg et menneske, der kan se sig selv i øjnene og
sige " Jeg er et godt menneske, der ikke sårer andre, og som ikke har ondt
indvendigt ".

Jeg har ikke haft fysiske mén i forhold til misbruget, men til gengæld har
jeg haft meget ondt i sjælen, og jeg har ikke altid handlet, som jeg burde.
Misbruget havde desværre "lært" mig, at jeg kun kunne blive elsket, hvis jeg
gav min krop væk.
Utallige tilfælde af utroskab, one night stands m.v., der bare gjorde mig
endnu mere ulykkelig og ensom.

Efter afsløringen faldt der så mange brikker på plads. Pludselig indså jeg,
hvorfor jeg havde handlet, som jeg havde gjort, og så kunne der gøres noget
ved det.

Siden har jeg arbejdet meget på mit selvværd. Jeg er noget værd som menneske
og ikke kun som krop!
Jeg behøver ikke at "sælge" mig selv for at få kærlighed.

Det er dog svært ( forsøgte selvmord, da det var værst), og jeg tror aldrig,
jeg lærer det helt. Jeg vil altid have ar på sjælen og en dårlig bagage med
mig.
Jeg har dog nu i 1½ år haft den samme kæreste. Ingen utroskab og ingen behov
for det. Han har været med til at lære mig, at jeg har så meget andet at
give end bare min krop, og han elsker mig for det. Han kender dog også til
min historie, hvilket er MEGET vigtigt for et forhold, hvor den ene part er
blevet misbrugt. Derfor kan jeg kun sige til mine "ligesindede" derude.
Fortæl det til jeres partner. Det kan være hårdt, men det er guld værd i den
sidste ende.

Puha, det her bliver langt, men alle er velkomne til at lukke ned .

Hvorvidt disse misbrugere skal straffes, behandles, slåes ihjel eller noget
helt andet, har jeg stadig svært ved at vurdere.
Det er så nemt at sige, at de bare skal have skåret det hele af eller slåes
ihjel.
For mig er døden for nem! De skal have lov til at lide, men samtidig har vi
desværre et retssystem, der ikke ligefrem giver lange straffe, og derfor
lukkes disse forbrydere ud igen. Hvis de skal ud i samfundet, skal de så
ikke hjælpes til at stoppe den destruktive adfærd? Jeg ved ikke, om samtaler
eller medicinsk behandling virker, men hvis de nu skal ud alligevel på et
tidspunkt, så skal man da forsøge noget, så det ikke sker igen.

Til sidst vil jeg lige tilføje noget vedrørende min mor.
Som sagt havde hun det på fornemmelsen men gjorde intet og svigtede mig
faktisk.Jeg taler stadig med min mor, og vi har et rigtig godt forhold til
hinanden. Jeg var selvfølgelig skuffet og såret i starten over, at hun måske
kunne have stoppet det. Senere har jeg dog indset, at hun faktisk lider lige
så meget som mig. Hun har ekstrem dårlig samvittighed over, at hun intet
gjorde. Ingen ønsker sådan noget for sine børn.
Hvorfor skal jeg være gal på min mor? Vi har kun hinanden, og sket er sket,
og det kan der ikke ændres på.
Sagen havde dog været en hel anden, hvis hun havde slået hånden af mig, som
pigen i udsendelsens mor. Så ville det jo være som at blive svigtet endnu
engang.

Med venlig hilsen Én der er på vej fremad igen.

P.S. Børn tager ALTID skade på en eller anden måde, når grænsen mellem det
acceptable og det forbudte overskrides. Spørgsmålet er bare, hvornår det
sker.

Fra : LR

Dato : 08-02-03 19:05

"Ladycatwoman" <ladycatwoman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> acceptable og det forbudte overskrides. Spørgsmålet er bare, hvornår det

Jeg har heldigvis ikke selv været udsat for incest, men føler med dig og
syntes det er utroligt flot at du kan sætte ord på dine følser og oplevelser
..
Det tror jeg du skal blive ved med, måske er det vejen frem for dig, at
skrive dig ud af dine oplevelser.

Held og lykke med dit liv, som nu heldigvis er blevet en smule lettere.

Mange knus og tanker Lena

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-02-03 03:39

Ladycatwoman wrote:

> Puha, det her bliver langt, men alle er velkomne til at lukke ned .

Puh ha ... jeg vil da lioge svare dig selv om jeg tror det meste af det jeg
ville have skrevet frmegård af mine andre svar i den anden tråd ...
sandheden er nok snarre den jeg ikke helt har fordøjet det tv program endnu
jeg er well nærmest stadigt lidt i sjok og føler en underlig afmagt .... til
helt at ku sætte det på plads i hovedet
og det skræmene ved det er at jeg et øjeblik tænker det er løgn 3 incest
offer på under en uge - der har mig bekendt kun været en i hele dss
historie - selvfølig tror jeg dig som jeg tror de andre og læste også i sin
tid Helles OTD til en incest gruppe - der godt nok blev slagtet i
k.admin - idden var reel nok men jeg tror trods alt styre gruppen havde ret
i at trafikken ikke var der og problematikke blev dægget ind af andre
suplere grupper
men det gjorede nu ikke initeritivet ringer !!!

selv om det måske nok er hårdt at læse de pædofiles offers indlæg så er de
dog et kærtkomment besyv til gruppen - på samme måde som de( ikke seksulet
aktive ) pædofile skribenter der har været her og forhåbentligt dukker op
igen !

så det her er bare lige et vink og jeg kommer nok sener med et mere
genemtænkt svar når jeg lige for styr på mit eget hovede - sagen med *os*
der ikke er offer for en seksual forbrydelse i barndommen er at det er
uffateligt svært at forstå - hvad der i grunden er sket .... men jeg vil
sige det tv program satte nogen ting på plads for mig !
som bringer os til det næste :

http://www.andelsbolig.dk

> [...]
> noget helt andet, har jeg stadig svært ved at vurdere.
> Det er så nemt at sige, at de bare skal have skåret det hele af eller

Det kan du måske nok have ret i - for lige at sprineg til en anden
grusomhedsom hed jeg har været vidne til om ike andet så resterne af - var
et museum i cambodia der hed noget med 22 tror jeg det var en forhændværende
skole hvor der var blevet torureretet jeg tror det var tæt på 28 000
mennesker ihejel af pol pot røde kemær - de var jo ret opfindesomme de her
satner når det kom til at at slå gamle rekorder i menskelige ondskab - man
skar f.eks mave sække op på folk og hædte glødene kold ind i mellem tarmen
det gør ret ondt tror jeg man skrælled også huden ind itl bente af folk
ansigter også ku de få lov til at kikke på sig når de sådan ud - man tog alt
fra spædbørn til lidt støre børn kastede dem op i loften hvor på en af de
her diabolske kemær greb dem på en baionet foran moderen - så kan man jo om
ikke andet i magel af bedre formode at man gerne ville have en fornuftig
aller helvedes vigtig forklaring ud af det menneske man torturede
men nu var Pol Pot jo ikke født i tyrens tegen for ingen ting - så årsagen
til den her tortur kunne typisk være hvorfor en eller anden fætter til
vedkomene bar briller !!!
det er nemelig et udtryg i pol pots hjerne for interlektuel aougance -
sasam husain er også mandlig tyr det var hitler også + en del af mine nære
venner ( ikke fordi jeg tror man skal tillæge astrologien støre betydning
ind som sådan men sjovt så kender jeg faktisk ikke en mandlige tyr der på
noget tidspunkt har tilkendegivet at de ku forestille sig at man ku hadet
anerledes ind de nu lige selv har det om det så er smags løg eller syn for
den sags skyld men de skal nok være der ude et eller andet sted )
nok om det men efter at have set billeder af disse tortureringe - der tænkte
jeg meget på hvordan fan man bedst på en retfæridg måde ku straffe pol pot
om man fik fat i ham ( han levede stadigt på det tidspunkt )
og det enst ejeg ku komme på var at man skulle grave et forholdvist dybt
huld i joreden også sætte 4 lokummer oven på også gitter nok til man ku
kikke ned til ham også skulle man så ku sætte sig og skide og pisse på ham
iond itl han med tiden drukkende i pis og afføring - det ville have været
rigemeligt samt at nogen af de der var ladt tilbage kunne se en proces hvor
der skete en eller anden form for retfærd fyldest !
meeeeeeeeeeeeen..............

> De skal have lov til at lide,

som jeg skrv foroven ja men jeg tror faktisk at et nakke skud er på sin
plads - selv taoisterne erkendet nødvendigheden at hænge en heste tyv -
¨der er ikke nogen tvil om at et sådan menneske har ikke nogen eksistens
beretigelse - skyd svinet også vider ikke bruge mere tid på det - men sætte
resourserne ind på at hjælpe offeret !

>men samtidig
> har vi desværre et retssystem, der ikke ligefrem giver lange straffe,

se det er jo sagen med det danske rets system - som på sæt vis er ganske
fornuftigt da det stiler i mod rehabilitering mere ind i mod staf og det
virker jo i de fleste tilfælled beder ind f.eks usa hvor man kan få livstid
for at stjæle pizza ( ja det er der en der har fået da det var 3 gang han
blev dømt ) .... men den enste undtagelse hvor man kan skyde folk i Danmark
er hvis de desertere i krig !

> [...]
> adfærd? Jeg ved ikke, om samtaler eller medicinsk behandling virker,
> men hvis de nu skal ud alligevel på et tidspunkt, så skal man da

ja ja men det gør man sgu også er du vimmer .... jeg tror faktisk at de
fleste pædofile seksualforbryder for en behandlings dom ....bliver man så
løslads og stadigt ikke kan styre sig jamen så er det danske system så
sindigt indrettet så for man en ny nehandlings dom - hvor man bliver doppet
ud i saturns ringe og kommer arldrig ud igen den slags menesker forsvinder
som *patinter* .....

> Med venlig hilsen Én der er på vej fremad igen.
>
> P.S. Børn tager ALTID skade på en eller anden måde, når grænsen
> mellem det acceptable og det forbudte overskrides. Spørgsmålet er
> bare, hvornår det sker.

ja bume lum jeg tror piger gør - jeg tror alle børn der har omgang med mænd
gør - men det pillen og jeg ku rave til mig på voksne kvinder fra jeg var 8
til 12 - det var fanme fedt , det var godt nok ikke ret meget
men jeg tror hvis min barne pige havde været med da jeg var 9 år og forsøte
at voldtage hende
det ville ha være himlen

bedste hilsner
Bo M Mogensen