HP940c printer fejlmelding
Fra : Olsen

Dato : 08-02-03 03:11

Jeg har siden jeg installerede denne printer ved hvert udskrift fået en
popup-meddelelse med at " dette dokument kunne ikke udskrives... Tjek
printerkøen", trods det, at dokumentet udmærket blev printet.

HP Support har ikke kunne hjælpe, men nu har jeg fundet ud af, at hvis jeg i
printeregenskaber vælger "lav", som tilsyneladende angiver hukommelsen,
udebliver fejlmeddelelsen.

Jeg kan ikke sætte den permanent, så det er ret irriterende.

Printeren er født med 2mb hukommelse. Jeg kører den over USB. Mener at have
den seneste XP driver.

Konfiguration:

XP pro dansk

PC 512 MB ram