Hvilket bundkort/DDR ram ?
Fra : Brian

Dato : 07-02-03 20:52

Hejsa

Står i morgen og skal købe enten et P4 bundkort med DDR Ram.... men hvilke
ram ?

Havde tænkt på følgende bundkort:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264607999

Eller
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264628094

Sammen med en P4 2.4 GHz processor.....

Hvilket af bundkortene er mest fornuftig ?
Jeg har læst en test hvor de begge indgår, og der ligger AOpen konstant en
smule foran Asus.....

Jeg Skal have lidt ram til også.
Hvis man gerne vil OC lidt, er det vel mere fornuftigt at købe PC3200 Ram
fremfor PC2700, som bundkortene max understøtter??
Jeg ved godt at Asus brættet kan en lille finte så den kører lidt
hurtigere....

Jeg har overvejet en stang PC3200 fra Performance... er det værd at gå efter
?

Håber at der kommer lidt input

--
Hilsen Brian

Fra : Madsen

Dato : 07-02-03 21:00

Brian skrev:

> Hvilket af bundkortene er mest fornuftig ?

Mon ikke at der er større chance for at de ved det i den gruppe som
omhandler bundkort?

<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.bundkort>

Madsen.

Fra : Brian

Dato : 07-02-03 21:45

Madsen wrote:

> Mon ikke at der er større chance for at de ved det i den gruppe som
> omhandler bundkort?

Måske, men nu spurgte jeg også om andet end lige bundkortet

Men okay, jeg prøver der istedet... takker :)

Hilsen Brian