Sudden strike II - afvikling i et vindue
Fra : Peter

Dato : 07-02-03 12:28

Hej !

Er der nogen der ved om det er muligt at få Sudden Strike II til at starte i
et vindue i stedet for full screen.

Problemet er at det ser ud til at SS2´s max. opløsning er 1024x768 og når
det afvikles på en fladskærm med opl. 1280x1024, bliver det noget værre
fnider-fnader.

Derfor ville jeg gerne have at programmet startede op i et vindue på
1024x768. Hellere en kant rundt om spillet end et uskarpt full-screen
billede.

Det skal siges at jeg har forsøgt at ændre parameteren fullscreen i
ini-filen, men det får bare programmet til at gå helt i spåner - det
placerer sig oppe i det ene hjørne i en ikke brugbar opløsning.

Mvh.

Peter

Fra : SoftMan Brian

Dato : 07-02-03 18:34

"Peter" <pet@stubnet.dk> wrote in message
> Problemet er at det ser ud til at SS2´s max. opløsning er 1024x768 og når
> det afvikles på en fladskærm med opl. 1280x1024, bliver det noget værre
> fnider-fnader.

kan du ikke få skærmen til ikke at skalere ? Det skulle vel give det samme,
bortset fra at maskinen ikke skal bruge tid på at opdatere det
udenomsliggende.

Fra : Peter

Dato : 07-02-03 22:11

> kan du ikke få skærmen til ikke at skalere ? Det skulle vel give det
samme,
> bortset fra at maskinen ikke skal bruge tid på at opdatere det
> udenomsliggende.

Hvordan får man den til at lade være med det ? Jeg kan ikke komme på hvordan
man forhindrer det

Mvh.

Peter

Fra : SoftMan Brian

Dato : 08-02-03 16:50

> Hvordan får man den til at lade være med det ? Jeg kan ikke komme på
hvordan
> man forhindrer det

Kommer an på skærmen .. hvilken model er det (nogle af de billige kan nok
ikke)

Fra : Peter

Dato : 09-02-03 11:29

> Kommer an på skærmen .. hvilken model er det (nogle af de billige kan nok
> ikke)

Det er en Philips 180 B2 - (18") - ved ikke om det hjælper !

Mvh.

Peter

Fra : SoftMan Brian

Dato : 09-02-03 23:07

> Det er en Philips 180 B2 - (18") - ved ikke om det hjælper !

kan måske justeres ind ved Phase/clock... hvis ikke, ser det ikke ud til at
man kan