Brug af Autosum i Excel 2000 med beskyttet~
Fra : VIP

Dato : 07-02-03 11:58

Hello NG

Jeg har et regneark i Office 2000 som jeg har beskyttet nogle celler i, og
nu ville jeg gerne kunne benytte knappen summa / autosum, men den er ikke
aktiv når jeg har ark beskyttelsen slået til??

HELP!!!

Pfh. tak for jeres svar.

/ViP

Fra : excel

Dato : 07-02-03 18:49

http://www.kandu.dk/

Fra : excel

Dato : 07-02-03 18:52

> [...]
ikke
> aktiv når jeg har ark beskyttelsen slået til??

Hejsa , Du skal gå ind i Formater , Celler, Beskyttelse, og fjerne
fluebenet i låst. Så er den celle fri selvom du beskytter dit ark.
Hilsen Excel

http://www.kandu.dk/

Fra : VIP

Dato : 10-02-03 15:04

Hmmm jeg kan stadig ikke bruge autosum, knappen er ikke aktiv når ark
beskyttelse er slået til???

Fra : Jan Kronsell

Dato : 10-02-03 16:23

"VIP" <quin@REMOVE.mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hmmm jeg kan stadig ikke bruge autosum, knappen er ikke aktiv når ark
> beskyttelse er slået til???

Du kan ikke bruge Autosum i et beskyttet ark, men du kan selv skrive en SUM
formel i en ulåst celle.

Jan

Fra : pre

Dato : 10-02-03 19:45

Huh ?
© pre 2003

"Jan Kronsell" <kronsell(spam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
:
: "VIP" <quin@REMOVE.mailme.dk> skrev i en meddelelse
: news:3e47b119$0$244$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
: > Hmmm jeg kan stadig ikke bruge autosum, knappen er ikke aktiv når
ark
: > beskyttelse er slået til???
: >

Fra : Jan Kronsell

Dato : 10-02-03 22:10

"pre" <skrivtil@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Huh ?
> --
?????

Fra : Lars Klintholm

Dato : 10-02-03 21:16

Den 10 feb 2003 skrev VIP i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Hmmm jeg kan stadig ikke bruge autosum, knappen er ikke aktiv når ark
> beskyttelse er slået til???

Knappen er ikke aktiv i et beskyttet ark, men du kan bruge genvestasten
<Alt>+<=> i stedet, når blot cellen ikke er låst.

LarsK

Fra : VIP

Dato : 11-02-03 10:09

Hej LarsK,

Tak for dit svar, det er lige det jeg ønskede

/ViP

Fra : Lars Klintholm

Dato : 11-02-03 16:24

Den 11 feb 2003 skrev VIP i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Tak for dit svar, det er lige det jeg ›nskede

Velbekomme

--
Mvh.
LarsK