En baby på 7 mdr. som sover igennem
Fra : LBR

Dato : 06-02-03 17:19

Hej

Jeg synes lige at jeg ville dele dette med jer.

Vores datter på snart 7 måneder, er begyndt at sove igennem, hvor er det
bare dejligt at få sin natte søvn igen.

først vænnede jeg hende fra at få bryst og da hun havde fået flaske i en
ugen (alt sammen om natten) begyndte jeg at give hende vand i flasken
istedet for.

Den føste nat græd hun 15 min. efter at hun havde fået noget vand og så sov
hun, næste gang hun vågnede og fik vand græd hun kun 5 min..
Den næste nat var hun kun vågen én gang og græd overhovedet ikke. og nu er
hun overhovedet ikke vågen.

Jeg kan kun anbefale det, selvom det er hård den først nat , at skulle være
hård og ikke tage hende op når hun græder.

Knus Louise

Fra : KNM

Dato : 07-02-03 09:17

Min søn sov igennem da han var 2½ måned....!!!1

Fra : Gunnar007

Dato : 07-02-03 12:52

"KNM" <knm@dvdtown.dk> skrev i en meddelelse
> Min søn sov igennem da han var 2½ måned....!!!1

Det er sgu rart at lægge ungen i sengen, og så sover han 7½-8 timer

Det har han gjort siden månede 1, nu er han 2½ månede..

Hilsen G

Fra : PH

Dato : 07-02-03 14:21

"

> Det er sgu rart at lægge ungen i sengen, og så sover han 7½-8 timer
>
> Det har han gjort siden månede 1, nu er han 2½ månede..
>
> Hilsen G

Min "Baby" er lige endeligt begyndt at sove 8 timer i en køre. Hun er 3
(år)!!!!

PH

Fra : Søren Saxtorph

Dato : 13-02-03 23:03

> Min "Baby" er lige endeligt begyndt at sove 8 timer i en køre. Hun er 3
> (år)!!!!

Velkommen i klubben

Puh ha´ - det er rart at møde andre for hvem nattesøvn først intræder efter
3 år!!!

Vores datter led først af at være en af dem der sover 40-60 min. ad gangen
højst 3 timer om natten, da hun var 8 måneder startede hun med at få
natteangst. det gled efter et år over i almindelig mareridt. først da hun
blev 3 kun vi glædes med rolige nætter..
Hun har dog stadig urolige drømme og taler en del i søvne. pyhh.

Vi håber den næste sover lidt bedre.

Hilsen fra en der allerede har glemt hvordan det var at være udkørt om
morgenen og i
al sin naivitet har kastet sig ud i endnu et forsøg

MVH Carina

Fra : Svend Pedersen

Dato : 14-02-03 09:08

"Søren Saxtorph" <saxtorph@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hilsen fra en der allerede har glemt hvordan det var at være udkørt om
> morgenen og i
> al sin naivitet har kastet sig ud i endnu et forsøg

Bravo!! - og det er jo derfor, en primitiv adoptionsdukke (der debatteres i
en anden tråd) kun giver det halve billede af, hvad det er at være forælder.

Fra : Mr. King

Dato : 19-02-03 13:15

Hejsa!

Jeg vil da bare lige som en lille fodnote fortælle at vores datter på nu ca
1 1/2 år har sovet igennem (mindst 10-11 timer hver nat) siden hun var vel
ca 3 mdr. Det er for alvor dejligt!

Hilsen HBJ

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-02-03 13:19

"Mr. King" <henrikbillejohansen@FJERNDETTE.yhaoo.dk> writes:

> Jeg vil da bare lige som en lille fodnote fortælle at vores datter
> på nu ca 1 1/2 år har sovet igennem (mindst 10-11 timer hver nat)
> siden hun var vel ca 3 mdr. Det er for alvor dejligt!

Det er dén slags der er rart at høre, når man går og forsøger at
forberede sig på at blive forældre!

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003

Fra : LBR

Dato : 07-02-03 18:22

Hej

Min datter på 7 mdr. sov også igennem mellem hendes 2. og 4. leve måned. Så
glæd jer ikke for tideligt.

Hyg

Louise

Fra : KNM

Dato : 07-02-03 20:19

Ja ja, men han er nu 3,5 og har sovet igennem siden han var 2½ måned...

Fra : Martinix DK

Dato : 07-02-03 18:32

> Vores datter på snart 7 måneder, er begyndt at sove igennem, hvor er det
> bare dejligt at få sin natte søvn igen.

Ja ja Men der er ingen der siger at det varer ved. Min søn sover nu også
det meste af natten men det gjorde han først efter 3½ år.

> Jeg kan kun anbefale det, selvom det er hård den først nat , at skulle
være
> hård og ikke tage hende op når hun græder.

Det er kun de få der skal igennem een nat. Andre tager det altså meget
længere tid mrf.

men tillykke , dit barn sover igennem og hun er kun 7 mdr.( der er langt til
18 år)

Kara

Fra : Charlotte & Morten

Dato : 07-02-03 21:15

Vor herre bevare os..

Hvorfor i alverden skal alle folk være så egoistiske, jeg har ikke læst et
indlæg, hvor "folk" ønsker hende tillykke, vores var 1 år inden de sov
igennem og har gjort det siden, så det er da ikke utænkelig, at hendes lille
baby på 7 mdr. gør det for efter tiden.
Som mor bliver man stolt, når der sker fremskridt eller nye ting, så lad os
da glædes sammen med hende...

Det er jo ikke en konkurrence...

Med venlige hilsner Charlotte

Fra : Musen

Dato : 08-02-03 19:12

Vor herre bevare os..

> [...]
> baby på 7 mdr. gør det for efter tiden.
> Som mor bliver man stolt, når der sker fremskridt eller nye ting, så lad

Ja jeg kan kun give dig ret. Jeg vil også bare ønske stort tilykke. Der er
ikke noget som at få sin nattesøvn

> Det er jo ikke en konkurrence...

Nææh men det er da lige før det blev det *SSS*

Venlig hilsen Mia

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-03 21:18

> Hej
>
> Jeg synes lige at jeg ville dele dette med jer.
>
> Vores datter på snart 7 måneder, er begyndt at sove igennem, hvor er det
> bare dejligt at få sin natte søvn igen.

Er det ikke dejligt - man bliver er nyt menneske når man får sin søvn.
Hilsen Anja

Fra : Henrik

Dato : 08-02-03 08:07

Hej NG !

Det gør vores dregn på 1 år - ihvertfald ikke !

Han vågner 3- 4 gange hver nat - de første gange skal han have sutten - men
ml. 04:00 og 05:00 - går han helt banan hvis han ikke kommer op i vores
seng. Vi har prøvet mange ting; Mor sover alene med baby, Far sover alene
med baby, baby sover alene med baby. Det skal siges at vi har været "tættere
på" - end nu - men hvorfor det er "gået tilbage" - kan vi ikke finde
åbenlyse forklaringer. Positivt er det, at vi kan lægge baby sharp kl 20:00
hver dag.

mvh, Henrik

Fra : Claus Lindblad

Dato : 09-02-03 01:27

og vores datter har sovet igennem siden hun var 3 måneder ---- Jubiii

--

Mvh. Claus Lindblad

Fra : -=temka=-

Dato : 09-02-03 20:25

Jeg har 3 børn en dreng og to piger, den sidst pige sov gennem fra hun var 3
uger gammel til nu, hun fylder 3 den 17.2 vågen op meget sjælden´. Dejlig.
det gør hun ikke når hun er syg, men sov bar gennem..Stadig en dejlig og
fræk tøs vi har..

De to store især min søn, han havde 4 mdr kolik det var hårdt, sov gennem
rigtigt godt om natten mange gange men den er helt rigtigt først da han var
3 år.. (nu er 6½ år) men fik ellers 2 gange dræn..

Den mellemste datter havde fint som nyfødt som andre vågnede op par gange om
natten til hun var 6-7 mdr gammel, men derefter havde hun lungebetændelse og
mellemørebetændelse samt, det var hårdt. men gik over 14 dage.. Men ellers
sov hun gennem som sin lillesøster, men vågnede op kun når hun er tørstig
eller skal gå i wc.. Er nu 5 år gammel

Jeg er bare glade for mine unger..