Kompressor horn...
Fra : Bloody2k

Dato : 06-02-03 16:35

Hej

Jeg mangler et kompressor horn til min knalle...
Hvis det kan lade sig gøre må den gerne kunne spille en "melodi"...

Er der nogle som ved hvor sådanne ting købes !?!

Tak

Stefan Larsen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 06-02-03 18:11

"Bloody2k" <spacemann@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg mangler et kompressor horn til min knalle...
> Hvis det kan lade sig gøre må den gerne kunne spille en "melodi"...
>
> Er der nogle som ved hvor sådanne ting købes !?!

I langt de fleste bil butikker eller ved harald nyborg / biltema / lign..

Vær opmærksom på at politiet slår hårdt ned på det, hvis de hører du bruger
det, og det er rimelig ulovligt..

--
Mvh Michael Frederiksen
Dette er ikke Jeopardy -

Fra : Klaus G.

Dato : 07-02-03 12:45

"Bloody2k" <spacemann@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg mangler et kompressor horn til min knalle...
> Hvis det kan lade sig gøre må den gerne kunne spille en "melodi"...
>
> Er der nogle som ved hvor sådanne ting købes !?!

Bilka har et alm. kompressorhorn. Det er uden melodi, men det kan satme
larme! :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : A.Nielsen

Dato : 09-02-03 20:27

hej med dig mester

Jeg ville bare lige sige at du må ikke tro det lyder som et kompresserhorn
på en lastbil for så bliver du skuffet det lyder ikke meget højer end det
horn du har på i forvejen måske lidt laver og jo flere horn der er på jo
laver lyd kommer der.
har selv prøvet det jeg købte mit horn i harald nyborg for 150kr
http://www.harald-nyborg.dk/
med venlig hilsen
Anders

Fra : Klaus G.

Dato : 09-02-03 20:32

> [...]
> laver lyd kommer der.
> har selv prøvet det jeg købte mit horn i harald nyborg for 150kr
Ehh.... det "2horns" horn jeg købte i Bilka, det larmer MEGET mere end det
originale horn, det vil jeg godt garantere. Det fåes også i en "3horns"
udgave. Havde kun plads til 2, derfor det blev den lille model.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Mette Pallesen

Dato : 15-02-03 22:52

> [...]
> originale horn, det vil jeg godt garantere. Det fåes også i en "3horns"
> udgave. Havde kun plads til 2, derfor det blev den lille model.

Du kan ikke generere nok luft til et kompressorhorn på en knalle. Knapt nok
en pers bil kan booste det rigtigt op. Ta engang et alm. rødt kompres.horn
og kobl det til en luftkompressoe v. ca. 8 bar, føj for en led skid, det
larmer.

Båt

Mette>