Hvorfor gør de det ????
Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-02-03 22:51

Hej Gruppe.
Nu må jeg vide det.
Jeg læste en artikel i sportsfiskeren, hvor en ung karpefisker prøvede at
fiske i en å fordi der ikke var held i den sø, han ellers fiskede i. Han
fangede en regnbueørred og en kæmpe bækørred. Af hans beretning fremgik, at
det første, han gjorde når han fik bid, var at springe i vandet ?????
Det gik op for mig, at meget, meget tit når man ser en karpefisker eller
mallefisker, eller i det hele taget medefisker, præsentere sin fangst, står
de i vand til livet. Jeg synes, det er pænt mærkeligt. Jeg har fisket i over
30 år og har da et par gange gjort mig klar til at gå i vandet, hvis fisken
gjorde sådan eller sådan, men har hidtil undgået det.

Mit spørgsmål er: hvorfor gør de (I) det ?
Og er det ikke trættende under match-fiskeri at skulle op og i 2-300 gange ?

Jesper

Fra : Thomas

Dato : 05-02-03 22:55

Fordi de kan li det, og så er det altså ikke normalt under matchfiskeri, kun
med trofæfisk. Tættere på det vand den skal genudsættes i..
Hilsen
Thomas

Fra : Michael

Dato : 06-02-03 08:46

De har sikkert sniffet for meget af alle deres duftstoffer??

Fra : Beep

Dato : 06-02-03 17:56

Nogle af dem har seksuelt samkvem med fiskene!

Fra : Michael

Dato : 06-02-03 19:37

Hvad kalder man seksuelt samkvem med fisk? fiskofili.?.

Fra : Flemming Madsen

Dato : 07-02-03 11:14

Så lugter den også rigtig af fisk *g*. Kæresten tror aldrig på man bare har
været ud og fiske.

Fra : Sune Mølgaard

Dato : 02-03-03 21:21

Michael wrote:
> Hvad kalder man seksuelt samkvem med fisk? fiskofili.?.

Piscofili?

/Sune

--
If computers get too powerful, we can organize them into a committee.