homøpati
Fra : Musen

Dato : 05-02-03 11:53

Hej
Vi har en søn som skranter en del for tiden, og da jeg er ret meget imod at
proppe ham med pincillin, tænkte jeg på, om der er nogen der ved hvordan man
kommer i kontakt med en homøopat og evt. hvad sådan noget koster (ja ikke
fordi det betyder noget, er bare nysgerrig

Venlig hilsen Mia

Fra : bks

Dato : 05-02-03 12:06

"kontakt med en homøopat .....

Hej Musen

Hvis det er forkølelse og lignende, som han skrater af, så gå i Matas.
De har forskellige kosttilskud - eller what ever det kaldes.
Biostrat skulle være godt. Også Echinami, som i hvert fald er
homøopatisk.
Begge indeholder lidt alkohol, så hvis de indtages ved sengetid, kan man
svede alkoholen ud af kroppen.

Alkoholmængden er meget lav og skader ikke din søn, hvis han er over
spædbarnsstadiet.

MEN tag en snak med personalet i Matas.

Mvh
bks

http://www.kandu.dk/

Fra : Lykke Andersen

Dato : 07-02-03 10:10

prøv at kikke i din evt. lokale tlf.bog, under alternativ behandling,
ring rundt og spørg til disse naturmidler, nogle bruger dem, andre behandler
kun,
men de er garanteret søde og kan anbfale hinanden,
husk at meddele at det er et barn plus dets alder.
vi har selv brugt en muskelterapeut, der også anvender irisanalyse og ud fra
det anbefaler forskellige naturpræperater.

Fra : Los Lobotomys

Dato : 18-02-03 00:23

Hej Mia
Vi (nybagte forældre til en for tidlig født dreng med umodent tarmsystem)
har fåët hjælp af en zoneterapeut som også er homøopat, kinesiolog,
akupunktør og akupressør (ikke så lidt) Hun hedder Sonja Cleminson og kan
træffes om aftenen
på 44 95 60 74 Hun er helt fantastisk dygtig og meget meget respekteret.
Hun er bl.a. ekspert til børn da hun har haft
mellem 3- og 4000 børn til behandling mellem hænderne.Hun var den person som
startede med at undervise andre terapeuter herhjemme. Hun har bl.a. også
været ansat i Farum kommune og behandlet i offentlig regi.Idag praktiserer
hun kun privat og som regel kun efter anbefaling og har dermed naturligvis
ventetid. Prisen for børn er 250,- kr.(i hvert
fald for zoneterapi behandling) Hils fra Frederiks forældre: Helle og
René.