Må man ikke tage torsk med hjem?
Fra : David A. D. Konrad

Dato : 05-02-03 10:02

Jeg har fået at vide, at de nye torskekvoter betyder, at lystfiskere ikke må
tage deres fangster fra kutter med i land. Er det korrekt, eller hvilke
andre former for regler findes der, hvis der findes nogen.

Fra : Thomas

Dato : 05-02-03 10:15

Æhhh, hvem påstår det?

Thomas

Fra : hansi.christiansen

Dato : 05-02-03 15:27

"David A. D. Konrad" skrev d. 05-02-03 10:02 dette indlæg :
> [...]
> andre former for regler findes der, hvis der findes nogen.
>
> selvfølgelig må du det, når blot du overholder mindstemålet.
torskekvoterne gælder kun erhvervsfiskere!

http://www.kandu.dk/

Fra : Saltvandsfiskeren Si~

Dato : 07-02-03 21:29

Iflg. fiskeridirektoratet indgår lystfiskere IKKE under torskekvoterne, dvs.
at du gerne hjemtage ALLE de fisk du evt. skulle fange med tur fra kutter!

"hansi.christiansen" <hansi.christiansen.news@kandu.dk> skrev i en
meddelelse news:3e411f6a$0$118$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : j@n

Dato : 09-02-03 11:40

Ellers kan du bare nøjes med at tage fileterne med hjem !

Jansen hil

hansi.christiansen <hansi.christiansen.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e411f6a$0$118$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Michael Christoffers~