Hårek både
Fra : Skipper

Dato : 03-02-03 21:51

Hej NG..!!

Er der mon nogen der kender til en bådforhandler af Hårek - både i DK ??

Hygge Poul

Fra : Henrik Manley

Dato : 03-02-03 22:21

Han ligger overe i Århus, kan ikke lige huske hans navn men man kan spare
mange penge ved at købe den i Norge.

http://www.monet.no/webprod/harek/index2.html

--
Henrik Manley
http://bends.dk, m@nley.dk

Fra : Skipper

Dato : 03-02-03 22:48

Ok Tak

Fra : Lars Danielsen

Dato : 04-02-03 09:55

"Skipper" <poa@privat.tdcadsl.dk> wrote in message news:<3e3ed62f$0$247$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> Hej NG..!!
>
> Er der mon nogen der kender til en bådforhandler af Hårek - både i DK ??
>
> Hygge Poul

Esbjerg Metalindustri, i Ribe! laver en kopi af Hårek.
De kalder Deres for Alumaster. Finish er måske ikke helt på højde med
Hårek, men den koster tilgengæld også kun det halve. Desuden er det
muligt at være medbestemmende ved design af div. beslag, dykkerstige,
styrepult mv.
Vi har i Aalborg Svømmeklubs Sportsdykkerafdeling en Alumaster 550, Vi
har haft den i fire år og er meget tilfredse.

Mvh
Lars

Fra : Kim Bøndergaard Poul~

Dato : 04-02-03 19:18

Vi, dvs dykkerklubben Vandhundene købte vores hos Siger (eller Seager) trading som dengang lå ved havnen i Århus. Jeg har ikke set
deres skilt i lang tid så jeg er ikke sikker på de er der (eksisterer?) mere

Det er i øvrigt en bomstærk båd meget nem at holde.
Eneste ulempe er når der skal sejles i bølger. Her tror jeg mange gennem tiden har ønsket sig en båd med lidt mere facon på skroget.

mvh

Kim Bøndergaard

Fra : Henrik Manley

Dato : 04-02-03 20:00

> Eneste ulempe er når der skal sejles i bølger. Her tror jeg mange gennem
tiden har ønsket sig en båd med lidt mere facon på skroget.

> mvh

De nye er blevet lidt stejlere i bunden, men det kræver jo så også en større
motor, vi har i klubben en 22 fods med 200 hk i enden. Den går godt også i
bølger.

--
Henrik Manley
http://bends.dk, m@nley.dk