Splinter Cell!
Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 03-02-03 01:25

HeY NG!

Jeg har lige hentet Splinter Cell DEMO, men jeg har problem med lyden!
Den "skrasler" - hvad kan problemet være?

--
/ Rasmus Broholm Andersen [9900]

Fra : MCP_DK

Dato : 03-02-03 16:42

"Rasmus Broholm Andersen" <rasmusb(NOSPAM)@dbs.dk> skrev i

> [...]
>
> Jeg har lige hentet Splinter Cell DEMO, men jeg har problem med
> lyden! Den "skrasler" - hvad kan problemet være?

tja

med den mængde af information om dit system du skriver vil jeg antage
at dit lydkort mangler de seneste drivere. Evt en IRQ konflikt!

--
Michael Petersen

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Are you going to Roskilde Festival? Visit here first http://mcp.amok.dk

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 05-02-03 18:39

Nu er driveren til mit lydkort opdateret! (Soundblaster Live)

AMD Thinderbird 1333mhz
512mb ram
GeForce 4 MX

Andre forslag til hvad kunne være galt!?!

Fra : MCP_DK

Dato : 06-02-03 20:31

> [...]
> 512mb ram
> GeForce 4 MX
>
> Andre forslag til hvad kunne være galt!?!

Prøv at sætte "Hardware Sound acceleration level" et hak eller to
ned i DirectX diagnostic tool. Det åbner du ved at trykke Start ->
Kør og skrive dxdiag i feltet og trykke ok

Fra : Futte

Dato : 05-02-03 16:13

hvor har du hente demoen henne

Fra : Rasmus Broholm Ander~