Navnemærker til tøj - hvor/hvordan?
Fra : Fly

Dato : 02-02-03 22:06

Hejsa!

Da jeg selv var knægt havde mine forældre fået lavet nogle stofmærker med
mit navn på. De blev så syet/strøget fast på tøjet - f.eks. i nakken under
det originale mærke - og så kunne pædagoger, spejderledere, trænere m.m. se
hvem af vi "unger" der nu havde glemt tøjet denne gang.

Men hvor skaffer man disse mærker?

De skal helst være til at stryge på, men ellers dem til at sy på. Så dem en
gang i et af de der "kupon-nyhederne" men er ikke umiddelbart interesseret i
at købe en gasgrill eller lignende for at få 100 mærker

--
-Fly
doktor_flyMONKEY@hotmail.com

Fra : PH

Dato : 03-02-03 08:34

> Men hvor skaffer man disse mærker?
>
> De skal helst være til at stryge på,

Det kan du på www.scannex.dk

Jeg har selv købt mærker der, og er godt tilfreds.

mvh PH

Fra : Lars Fischer

Dato : 05-02-03 01:03

"PH" <pvh@fjerndettedanacomp.dk> wrote (news:3e3e1b31$0$193
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk):

> Det kan du på www.scannex.dk
>
> Jeg har selv købt mærker der, og er godt tilfreds.

Ditto.

/Lars

Fra : majbritt05

Dato : 03-02-03 08:43

Hejsa.

Her er et par link:

http://www.jensenhandel.dk/LabelsOnline.html

http://www.dpsdata.dk/

http://www.kandu.dk/

Fra : Lykke Andersen

Dato : 03-02-03 10:10

det er ofte, at disse mærker kan bestilles i kuponnyheder.
har set siden, men kender ikke produktet.

Fra : Ann Petersen

Dato : 04-02-03 16:22

Der findes også hos http://www.fabricmarque.dk/

--
Mange hilsner fra Ann
Kig forbi på: http://www.familien-petersen.dk

Fra : hmo

Dato : 04-02-03 20:25

Hej
Jeg har også forsøgt mig med stryge-på-mærkerne, men synes altså de falder
af i vask. Har nu købt en tekstil-kuglepen. Så kan jeg skrive direkte på
mærket i nakken o.lign. Det er meget nemmere og det holder mindst lige så
godt. Jeg bruger kun strygemærkerne til det tøj som ikke har vaskemærker
(f.eks. det hjemmesyede) eller har sorte mærker.

Mvh
Hanne

Fra : Musen

Dato : 05-02-03 12:06

Idag kan man få en tusch som er vaskesikker. Den er genial, da man ikke skal
til at sy i tøjet (det er nemlig ikke lige det jeg er bedst til) Den holder
ret længe, og når den er ved at være vasket af, skriver man jo bare navnet
igen.
Venlig hilsen Mia

Fra : PH

Dato : 06-02-03 08:32

> [...]
holder
> ret længe, og når den er ved at være vasket af, skriver man jo bare navnet

Ja, man kan også bruge de her tusher der bruges til at skrive på
eksempelsvis CD-rommer. Min erfaring er, at disse tusher er finere end dem
der er beregnet til at skrive på stof med, og de holder lige så godt i vask.

PH