FI-kort.
Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 02-02-03 23:16

For nogle år siden købte jeg en stor kasse med FI-kort.

Mit problem er, jeg kan ikke huske hvor og skal bladre en del bilag igennem
for at finde frem til leverandøren.

Jeg har søgt på nettet, men kan ikke finde "min model".

FI-kortet har betegnelsen: FIK 6530 (03-96) 245-147837.

Er der nogen som kan hjælpe mig på vej mod den rigtige bogtrykker..?

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Carsten Holck

Dato : 03-02-03 01:09

Bjørn Jørvad skrev:
> [...]
>
> FI-kortet har betegnelsen: FIK 6530 (03-96) 245-147837.
>
> Er der nogen som kan hjælpe mig på vej mod den rigtige bogtrykker..?

Prøv at spørge i din bank - mon ikke de kender dem
/carsten

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 03-02-03 01:22

"Carsten Holck" <cholck@malling.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Prøv at spørge i din bank - mon ikke de kender dem

Det har jeg gjort. Det gør de ikke.

Jeg trykker selv alt på kortet inkl.. OCR-linien.

Måske problemet ligger her..?

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : jens**

Dato : 03-02-03 08:35

"Bjørn Jørvad" <ursus*_ FJERNDETTE_*major@post3.*FJERN_DETTE*tele.dk> skrev
i en meddelelse news:3e3db687$0$126$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> KLIP

> Det har jeg gjort. Det gør de ikke.
>
> Jeg trykker selv alt på kortet inkl.. OCR-linien.

Jeg tror de fleste trykkere kan klare at trykke indbetalingskort. De får nye
film hver gang der kommer rettelser på div. kort, og man skal bruge de
nyeste. Hvis de ikke selv trykker kender de garenteret en som kan klare
opgaven.
mvh jens**

Fra : Ove Hansen

Dato : 03-02-03 08:35

"Bjørn Jørvad" <ursus*_ FJERNDETTE_*major@post3.*FJERN_DETTE*tele.dk>
wrote in message news:3e3d9859$0$141$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

[...klip]
> FI-kortet har betegnelsen: FIK 6530 (03-96) 245-147837.
[klip...]

Kortene er udgået.
/Ove

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 03-02-03 08:40

"Bjørn Jørvad" <ursus*_ FJERNDETTE_*major@post3.*FJERN_DETTE*tele.dk> skrev
i en meddelelse news:3e3d9859$0$141$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> FI-kortet har betegnelsen: FIK 6530 (03-96) 245-147837.
>
> Er der nogen som kan hjælpe mig på vej mod den rigtige bogtrykker..?

www.fi-kort.dk

På siden kan man trykke sig ind og se de forskellige udgaver, som findes.

Mvh
Carsten Overgaard

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 03-02-03 15:24

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> www.fi-kort.dk

Tak for det. Jeg har også spurgt andre steder og fået opgivet:
http://www.bke.dk

Det var sjovt nok det sted, jeg købte for år tilbage .... kunne genkende mig
på kreditornummeret...

> På siden kan man trykke sig ind og se de forskellige udgaver, som findes.

Ganske smart.

Som en anden nævner i tråden, er min gamle version udgået.

Der er kommet nye "modeller", så nu må jeg bygge lidt om på udskriftmodulet.
Det går nu nok.

Jeg bestiller en 2.000 til 3.000 stk., så jeg har til "et par dage" igen.

Tak til alle hjælpende "ånder"...

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 03-02-03 19:20

"Bjørn Jørvad" wrote:

> Jeg bestiller en 2.000 til 3.000 stk., så jeg har til "et par dage" igen.

Hvorfor får du ikke "opsætningen" til dit udskrivningsmodul ?

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 03-02-03 19:25

"Erik G. Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvorfor får du ikke "opsætningen" til dit udskrivningsmodul ?

Jeg er ikke helt med, hvad du mener..?

Jeg anvender Admiral ... det er blot og gå ind i formularen og lave "træk og
slip".

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 03-02-03 20:09

"Bjørn Jørvad" wrote:

> Jeg anvender Admiral ... det er blot og gå ind i formularen og lave "træk og
> slip".

Jeg kender det ikke, men har lavet en del af de gamle dos- printer
opsætninger, og det er bøvlet, men så kun en gang for program og
printer, hvis printeren kan skrive OCR-B.

Men det perforer ikke

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 03-02-03 20:16

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg kender det ikke,

Admiral var det første rigtig Windowsbaserede administrative
program...læææænge før Concorde overhovedet anede noget om Windows.

I bund og grud er det lavet på en Borland database.

> men har lavet en del af de gamle dos- printer
> opsætninger, og det er bøvlet, men så kun en gang for program og
> printer, hvis printeren kan skrive OCR-B.

Jeg kan godt huske kampen og den samme med Concorde....sikke noget bæ...)

> Men det perforer ikke

LOL.

--
Venlig hilsen