Svinghjul til Kreidler Easy Rider 45 scoot~
Fra : Karsten Matthiesen

Dato : 02-02-03 13:47

Så gad jeg ikke slide mere for den SKI.. scooter og kørte den en mekaniker,
der lynhurtigt kunne sige at det var svinghjulet der var skyld i, at min
scooter ikke kunne starte.

Nu er mit spørgsmål: Er der nogen der ved, hvor disse kan købes? Scooteren
sælges nemlig ikke mere, og har ikke kunne finde nogen forhandler af
reservedele til den.
Kan et svinghjul fra en anden scooter passe på?

Motoren er en Miranelli motor.

Mvh
Karsten

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 02-02-03 14:00

"Karsten Matthiesen" <kassie@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Så gad jeg ikke slide mere for den SKI.. scooter og kørte den en
mekaniker,
> der lynhurtigt kunne sige at det var svinghjulet der var skyld i, at min
> scooter ikke kunne starte.

Det er også nogle gange bedre - så burde kvaliteten af arbejdet også være i
orden.

> [...]
> reservedele til den.
> Kan et svinghjul fra en anden scooter passe på?

Så vil svinghjulet fra en scooter, samme model motor, samme årgang osv,
sikkert passe.

Fra : Niels

Dato : 02-02-03 14:04

Hej
T. Hansen har mange dele til en Easy Rider

MVH. Niels

Fra : Niels

Dato : 02-02-03 14:09

Hej igen