Vytec dive manager example
Fra : Søren Reinke

Dato : 02-02-03 00:53

Hejsa

Er der noget her der har en Suunto Vytec og som kan vise mig et eksempel på
grafen for dybde/luft i forhold til tid ?

Søren Reinke Rescue Diver Fjern ihsyd fra email
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Tur til Sharm El Sheikh d. 28.02 - 07.03

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-03 02:24

"Søren Reinke" <disky@disky.ihsyd.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der noget her der har en Suunto Vytec og som kan vise mig et eksempel

> grafen for dybde/luft i forhold til tid ?

nææ men har du fået din hid lygte ???

--
Med Venlig Hilsen
Brian "NITROX" Larsen

Fra : Søren Reinke

Dato : 02-02-03 10:29

> på
>

> nææ men har du fået din hid lygte ???

Nope ikke endnu, men det er tæt på bestillingen ryger afsted :)

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 02-02-03 20:15

Jeg har lige leget lidt med dive manager'en og den viser den tilbageværende
luft og luft tid på grafen ved alle dybder på dykket.

Bjarne..

Fra : Søren Reinke

Dato : 02-02-03 20:44

> Jeg har lige leget lidt med dive manager'en og den viser den
tilbageværende
> luft og luft tid på grafen ved alle dybder på dykket.

Doooh, du har jo helt ret.

Af en eller anden årsag har jeg bare overset det, måske skulle jeg grave
mine kontaktlinser frem igen ;)

Hilsen Søren