Underligt problem med CSS
Fra : "Steen Brølling"

Dato : 01-02-03 19:03

Hej

Jeg har lavet/fundet et af de mere mærkelige problemer jeg endnu har
oplevet.

http://www.dofbasen.dk/change.php har jeg en side, hvor man kan skifte
mellem forskellige udseende - så kan folk selv vælge skriftstørrelse med
mere på hjemmesiden.

De 2 øverste layoutvalg af 3 mulige virker fint i IE/WindowsXP samt
Galeon, Mozilla og Phoenix på Linux RH 8.1 (beta).
Men når jeg bruger den nederste, "Testlayout" (i mit Linuxmiljø), sker det
1/3 af gangene på forskellige sider på domænet, at hovedet samt menuen
ikke vises - som om min headerfil ikke hentes ind i dokumentet (include(phpfil)).
Men - og det her er mærkeligt - når jeg vælger at se sidens source, er
headerfilen aldeles inkluderet. Den vises bare ikke!??

Er der nogen som har et bud på, hvad der kan være galt!?? Testlayoutet
virker iøvrigt planmæssigt på IE/WindowsXP - bare ikke i mine 3
Linuxbrowsere.

Er det en Geckofejl, en RH 8.1 fejl, eller er der en fejl i min CSS!?? Jeg
kan ikke selv gennemskue det...

MVH Steen Brølling
--
http://www.broelling.dk (just a little something for the masses)
RedHat 8/Linux 2.4.18 - still think penguins are cute!??