Netscape 7.01. Hvad er ændret.?
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-02-03 15:53

Kan nogen give en kort beskrivelse af hvilke ændringer af hvad der er
sket mellem 7.0 og 7.01.?

Er det værd at opdatere.?

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Ole Junker

Dato : 01-02-03 20:16

On Sat, 01 Feb 2003 15:52:30 +0100, Jørgen Rasmussen
<jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:

>Kan nogen give en kort beskrivelse af hvilke ændringer af hvad der er
>sket mellem 7.0 og 7.01.?
>
>Er det værd at opdatere.?

Hej

Det synes jeg ganske afgjort, at det er.

Der er flere mindre ændringer. Men en væsentlige ændring er bl.a., at
man i opsætningen under "Privacy & Security" kan finde et menupunkt
"Popup Window Controls". Det vi sige man kan sætte Netscape op til at
undertrykke Popup vinduer.

Det er ganske effektivt, så man kan godt smide alle popup stoppere
langt væk.

Der findes endda mulighed for at indlægge webadresser, hvorfra popup's
accepteres.

Der er ikke noget at betænke sig på.
--------------------
Ole Junker
ojunker[hos]fjerndettee-box.dk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-02-03 20:40

Ole Junker wrote:

> [...]
> man i opsætningen under "Privacy & Security" kan finde et menupunkt
> "Popup Window Controls". Det vi sige man kan sætte Netscape op til at

Det har jeg i forvejen et program der klarer.

Ihvertfald ser jeg meget sjældent pop-ups.
(I forhold til MS programmet jeg bruger på min arbejdsplads. - Uden den
slags filter, såvidt jeg kan regne ud.)

Hvis det er alt, vil jeg ikke gøre det.

Iøvrigt: Skal man downloade det hele.? Dvs. mange MB.? ( >10)
Eller kun en lille opdatering.?

Jeg gætter på hele programmet.

--
Mvh. Jørgen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-02-03 22:25

On Sat, 01 Feb 2003 20:39:32 +0100, Jørgen Rasmussen

Kan Mozilla 1.2 ikke også det?
Jeg kan bare ikke finde det eller er jeg helt galt på den?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Stig Nygaard

Dato : 01-02-03 22:35

Hej Jesper

Jesper Hansen wrote:
> Kan Mozilla 1.2 ikke også det?
> Jeg kan bare ikke finde det eller er jeg helt galt på den?

I Mozilla version 1 - 1.2 skal du fjerne markeringen ved "open
unrequested windows" (Preferences -> Advanced -> Scripts & Plugins). I
Mozilla 1.3 (som ventes på gaden om en uges tid) kommer et system som
minder om det i Netscape 7.01.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 02-02-03 23:06

Ok - så venter jeg på den

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Leony

Dato : 02-02-03 03:02

http://wp.netscape.com/eng/mozilla/ns7/relnotes/7.html

> Er det værd at opdatere.?

Hvis du har brug for de nye funktioner ellers ikke.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 02-02-03 14:50

Leony wrote:

> http://wp.netscape.com/eng/mozilla/ns7/relnotes/7.html
>

> Hvis du har brug for de nye funktioner ellers ikke.

Tak for linket.

--
Mvh. Jørgen