6210 til 6250 - har du prøvet det?
Fra : Jens Rauff

Dato : 01-02-03 10:39

Jeg vil lige høre til om det virker. Har nogen prøvet det? Jeg har læst
vejledningen på www.blight.dk og der står noget om, at man kan miste
forbindelsen til 1800MHz netværk. Kører man normalt på 1800 eller 900MHz?

Mvh Jens Rauff

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 03-02-03 20:36

"Jens Rauff" <e01jensra@student.hih.dk> wrote in message
> Jeg vil lige høre til om det virker. Har nogen prøvet det? Jeg har læst
> vejledningen på www.blight.dk og der står noget om, at man kan miste
> forbindelsen til 1800MHz netværk. Kører man normalt på 1800 eller 900MHz?
gør man det rigtigt mister man ikke GSM1800...

Fra : webmaster

Dato : 04-02-03 21:58

Men hvorfor ændre en 6210 til en 6250 - man mister jo HSCSD!!

Fra : helloo.dk

Dato : 04-02-03 03:58

"Jens Rauff" <e01jensra@student.hih.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vejledningen på www.blight.dk og der står noget om, at man kan miste
> forbindelsen til 1800MHz netværk. Kører man normalt på 1800 eller 900MHz?

Ja jeg har lavet flere af slagsen.. Har endnu ikke haft nogle som har vist
nogle former for fejl men hvis du læser noget mere om det vil du finde at
der kan forkommer mere end 3 forskellige fejl ved denne operation.
hilsen Dan

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 04-02-03 17:58

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message
> [...]
> nogle former for fejl men hvis du læser noget mere om det vil du finde at
> der kan forkommer mere end 3 forskellige fejl ved denne operation.

Har du prøvet med Car-kit efter sådan en operation ? Det skulle holde op med
at virke for nogen ?

Venlig Hilsen
Morten

Fra : Kent

Dato : 05-02-03 01:42

hmm jeg køre med en 6210 lavet til 6250, den køre fint..