Skærme
Fijala 3554
Nogen med god/dårlig erfaring: Samsung TFT~
Fra : JKJ

Dato : 01-02-03 10:52

God eller dårlig? Er den pengene værd?

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 01-02-03 11:43

> God eller dårlig? Er den pengene værd?

Feeed skærm. Jeg har selv SyncMaster 191T Silver og den er jeg satme glad
for. Jeg synes den er/var ALLE pengene værd.
Den kan KUN anbefales herfra, også hvis du spiller. Jeg har intet negativt
at sige om denne skærm.

Kenneth

Fra : JKJ

Dato : 01-02-03 12:11

Fedt at høre at du synes så godt om skærmen. Grunden til at jeg spørger er
fordi jeg p.t. har en Sony 19 tommer Triniton skærm, som egentlig er en god
skærm, men efter at have set alle superanmeldelserne på nettet, er jeg
blevet meget interesseret i skærmen :) Jeg er bare bange for at forskellen
måske ikke er så stor og at jeg derfor fortryder. For ligefrem billig er
skærmen jo ikke.

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> wrote in
message news:3e3ba49a$0$133$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-02-03 12:07

"JKJ" <de@de.de> wrote in news:b1g5e0$2ba8$1@news.cybercity.dk:

> God eller dårlig? Er den pengene værd?

Jeg har vist svaret (svaret er god hhv. ja), men kom lige i tanke om
følgende. Der er to forskellige modeller af 191T. Den første har
modelnummer GH19PSA - det er denne som har klaret sig enormt flot i
diverse tests på nettet, den anden har modelnummer GH19BSA og er efter
sigende primært en billigere udgave af 191T.

Jeg ved ikke om den decideret er dårligere rent billedkvalitetsmæssigt,
men de har i hvert fald sparet lidt på den i forhold til den første i
konstruktionen - så hvis jeg var dig og havde muligheden ville jeg
vælge den første, så ved man hvad man får :)

Jeg har ikke noget negativt at sige om afløseren, men det ville jo være
ærgerligt at blive skuffet, når man har læst så mange positive test og
man så får en skærm der opfører sig anderledes fordi den er lavet af
billigere komponenter eller lignende. Omvendt, så kan den jo også
risikere at være bedre - men jeg ville som sagt vælge den "ældste"
191T, da det er den jeg har set positivt omtalt i mange reviews
efterhånden.

Flemming
--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : JKJ

Dato : 01-02-03 12:40

Tak skal du ha´ - det var ihvertfald en oplysning der er vigtig at have med
når jeg skal vælge skærm