Scierra XDA
Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 11-03-01 20:46

Er der nogen, som har prøvet disse nye WF-liner? På Sportsfiskeri, Opasia.dk
skriver de bl.a. følgende: "...Skydeegenskaber, balance og præcision er
ganske enkelt blandt det bedste du endnu har set. En genial flueline
designet til at kaste længere end nogen anden standardline på markedet..."
Er der noget om snakken?

Martin N. Rasmussen
Netikette? Find forklaringen på http://www.usenet.dk/netikette/
Besøg Jagt & Fiskerimagasinet, Aasvej 87 - Vildsund
7700 Thisted, Tlf. 97 93 13 25

Fra : Lars Matthiessen

Dato : 12-03-01 09:10

Hej,
på Opasia skriver de:".....
Ja det er altså en annonce for pågældende line, så den skal lige som alle
andre annoncer tages med et vognlæs salt.
Derudover vil jeg da også gerne høre om erfaringer med linen bare ikke fra
sælgeren selv.

med venlig hilsen
Lars

"Martin Nystrup Rasmussen" <netfiskeren@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:nJQq6.7234$A35.528932@news000.worldonline.dk...

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 12-03-01 09:18

"Lars Matthiessen" <vmacoustics@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> andre annoncer tages med et vognlæs salt.
> Derudover vil jeg da også gerne høre om erfaringer med linen bare ikke fra

Ja, der er nok ikke tale om en anmeldelse - nok snarere en reklame, som vi
ikke kan bruge til noget.

Fra : Sportsfiskeri på opa~

Dato : 12-03-01 09:45

Hej

Det er korrekt, at den pågældende omtale af XDA linen fra Scierra,
ikke er en anmledelse. Det er en produktnyhed/reklame og omtalen
indeholder ikke nogen form for anmeldelse fra redaktionens side.

Til alle intereserede kan jeg oplyse, at man kan læse vores
retningslinier for omtale af grej under sektionen " Grej & Udstyr".

Venlig hilsen
Redaktionen
http://sportsfiskeri.opasia.dk