Konvertering af Lotus dokument.
Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 31-01-03 20:10

Hej NG.

Er der nogen derved, hvordan man kan konvetere et dokument fra lotus til
f.eks. word. Noget der er lidt mere brugbart?

Thomas Jørgensen

http://www.mjang.dk

Fjern 123 i min mail adresse

Fra : Klostervej

Dato : 31-01-03 20:58

> Hej NG.
>
> Er der nogen derved, hvordan man kan konvetere et dokument fra lotus til
> f.eks. word. Noget der er lidt mere brugbart?

Hej!
Kender ikke Lotus særlig godt, men har du ikke en mulighed under "gem som"
eller "arkiver som" - og så gemme i et andet format - afhængig af dit
indhold (kun tekst - masser af formater - masser af grafikfiler m.v.)
RTF-formatet kan i hvert fald hente din tekst ind i Word.
Mvh
Dorthe

Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 31-01-03 21:29

"Klostervej" <dorthe2107@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> indhold (kun tekst - masser af formater - masser af grafikfiler m.v.)
> RTF-formatet kan i hvert fald hente din tekst ind i Word.

Problemet er, at det er en fil, som jeg har fået tilsendt pr. mail.

Thomas Jørgensen

http://www.mjang.dk

Fjern 123 i min mail adresse

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 31-01-03 23:01

"Thomas A. Jørgensen" <Thomas@123mjang.dk> skrev i en meddelelse

> Problemet er, at det er en fil, som jeg har fået tilsendt pr. mail.

Så tager vi den lige igen.

http://www.lotus.com/products/smrtsuite.nsf/wPages/smartsuite?OpenDocument
Der kan du forneden hente en viewer, hvorfra du så kan kopiere til word.

Kurt

Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 02-02-03 08:22

"Kurt B. Andersen" <kurt@portalen.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der kan du forneden hente en viewer, hvorfra du så kan kopiere til word.

Det var dejligt. Nu kan jeg læse, hvad han skriver.