Iframes og browsere
Fra : Anders Lund

Dato : 31-01-03 15:43

For mange år side, da jeg sidst lejede med iframes, var det ganske forbudt
at bruge dem. Hvordan er det nu? kan alle de nye browsere håndtere dem?
eller er det stadig kun explore?

Anders Lund
AndersGED@zaim.dk
fjern geden fra min email adresse

Fra : RoJo

Dato : 31-01-03 15:55

"Anders Lund" <andersGED@zaim.dk> skrev i en meddelelse
> For mange år side, da jeg sidst lejede med iframes, var det ganske forbudt
> at bruge dem. Hvordan er det nu? kan alle de nye browsere håndtere dem?
> eller er det stadig kun explore?

Alle nye browsere forstår fint <iframes>, så du bruger bare løs

mvh
RoJo

Fra : Anders Lund

Dato : 31-01-03 16:03

"RoJo" <ronnij@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Alle nye browsere forstår fint <iframes>, så du bruger bare løs

Jeg fandt eften en google søgning dette:
"Older versions of Netscape Navigator don't recognize the <iframe> tag. In
fact, release 4.7 completely ignores it"
Men da jeg ikke kender netscape så godt, ved jeg ikke om version 4.7 stadig
bliver brugt.

Fra : RoJo

Dato : 31-01-03 16:34

> [...]
> fact, release 4.7 completely ignores it"
> Men da jeg ikke kender netscape så godt, ved jeg ikke om version 4.7

Jeg har netscape 7.0 liggende, så det er længe siden version 4.7 kom ud. Du
kan roligt bruge iframes.

mvh
RoJo

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 31-01-03 17:39

"Anders Lund" <andersGED@zaim.dk> writes:

> Jeg fandt eften en google søgning dette:
> "Older versions of Netscape Navigator don't recognize the <iframe> tag. In
> fact, release 4.7 completely ignores it"

4.79 gør også, det er den nyeste i 4-serien.

> Men da jeg ikke kender netscape så godt, ved jeg ikke om version 4.7 stadig
> bliver brugt.

Desværre. Der er stadig et par procent tilbage der bruger Netscape 4.

/L
--
Lasse Reichstein Nielsen - lrn@brics.dk
Ph.D. i datalogi søger stilling som software-udvikler i Øst- eller