Dansk sprogpakke til C45
Fra : Helmut Lotti

Dato : 31-01-03 11:11

Hej alle!

Jeg står akut og mangler en dansk sprogpakke til en Siemens C45, er der
nogen der kan hjælpe!?

Helmut

Fra : Jens Karstoft

Dato : 31-01-03 12:54

"Helmut Lotti" <HelmutL@ofir.dk> wrote in message

> Jeg står akut og mangler en dansk sprogpakke til en Siemens C45, er der
> nogen der kan hjælpe!?

Se på www.gsmflashes.com
Du skal have en flash der hedder XX0203 hvor XX står for softwareversionen.
02 betyder at der dansk sprog i, og 03 står for at der er dansk T9 ordbog i.

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Unlock og service på din mobiltelefon

Nu unlock af Siemens C55, A50, samt ALLE nye Motorola telefoner

Fra : Helmut Lotti

Dato : 31-01-03 13:16

Tak skal du ha' Jens!

Det virker fint!

Ved du om den nyeste firmware med dansk sprogpakke er V31, som er den nyeste
der ligger på sitet?
Eller findes der en nyere?

Endnu en gang tak!

Helmut

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 31-01-03 19:30

> Ved du om den nyeste firmware med dansk sprogpakke er V31, som er den
nyeste

Jeg har en v35 og der findes muligvis også en v36.

mvh Kasper

Fra : Jens Karstoft

Dato : 01-02-03 00:42

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> wrote in
message

> Jeg har en v35 og der findes muligvis også en v36.

Jeps, der findes nemlig en version 36 også. Denne er jeg stødt på flere
gange. Jeg har den dog ikke selv liggende.

Mvh
Jens Karstoft

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 04-02-03 20:50

Hej
"Jens Karstoft" <jens@unlockzonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeps, der findes nemlig en version 36 også. Denne er jeg stødt på flere
> gange. Jeg har den dog ikke selv liggende.

Der er for et par uger siden kommet en ver. 38

Morten