Frys baggrunden fast - hvis det altså er e~
Fra : Jaspar P

Dato : 30-01-03 17:31

Alle kender nok det her ...
Man vil gerne have et billed som baggrund, f.eks. en dejlig dame
:D
Og så når man bladrer ned ad siden, så forsvinder hun (ÆV!), men
hvordan gør jeg sådan at hun hele tiden er i midten af skærmen??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-03 17:44

Jaspar P <paphjort@e-mail.dk> skrev :

> [...]
>Og så når man bladrer ned ad siden, så forsvinder hun (ÆV!), men
>hvordan gør jeg sådan at hun hele tiden er i midten af skærmen??

I <head>:

<!--
body   {background: url(bg.gif) center no-repeat fixed}
-->

Fra : Stinne Schmidt

Dato : 18-06-03 18:28

> I <head>:

> <!--
&gt; body   {background: url(bg.gif) center no-repeat fixed}
&gt; -->

Hov...den kode ville jeg prøve at gøre brug af, men så forsvandt mit
baggrundsbillede?? Hvad gør jeg så forkert?..suk...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-06-03 19:03

Stinne Schmidt <psyck@ofir.dk> skrev :

>Hov...den kode ville jeg prøve at gøre brug af, men så forsvandt mit
>baggrundsbillede?? Hvad gør jeg så forkert?..suk...

Ikke godt at vide.
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/bg.htm

Lad os evt. se siden
--
Knud

Fra : pepss

Dato : 18-06-03 19:14

"Stinne Schmidt" <psyck@ofir.dk> skrev
> Hov...den kode ville jeg prøve at gøre brug af, men så forsvandt mit
> baggrundsbillede?? Hvad gør jeg så forkert?..suk...

som sagt "Ikke godt at vide" men jeg vil da gætte på at du ikke har angivet
den rigtige sti

--
pepss
den ordblind der prøver at blive webdesigner