S: RIB uden Motor og Trailer
Fra : news.tele.dk

Dato : 30-01-03 08:45

4.8meterUnisafe RIB med Targa bøjle og Pult sælges for 10.000kr

Søren Ravn
Cousteau Frømandsklub

Fra : Jan Birk

Dato : 30-01-03 09:24

> 4.8meterUnisafe RIB med Targa bøjle og Pult sælges for 10.000kr

Har du lidt mere info, f.eks. alder, billede, link mm?

/jbi

Fra : Søren Ravn

Dato : 30-01-03 09:41

"Jan Birk" <jb@hulen.biz> skrev i en meddelelse

> Har du lidt mere info, f.eks. alder, billede, link mm?

Cousteau har haft den i 8 år og før det har den sejlet nogle år for
fiskerikontrollen.
Jeg får fat i nogle billeder lørdag som jeg kan maile til dig

Søren Ravn
Cousteau Frømandsklub

Fra : Jan Kisak Rasmussen

Dato : 30-01-03 10:30

Jeg er også interesseret i billeder og flere data (vægt).
Kan den køres på en 750kg. trailer?

MVH
Jan Rasmussen
Aalborg Sportsdykkerklub

Fra : Søren Ravn

Dato : 30-01-03 13:36

"Jan Kisak Rasmussen" <kisakREMOVE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er også interesseret i billeder og flere data (vægt).
> Kan den køres på en 750kg. trailer?

Jeg sender også billeder til dig

Den står på en 750kg trailer som må laste 500kg.
Det kunne den lige overholde sidst vi vejede den med en 75HK motor på.

Søren Ravn
Cousteau Frømandsklub
76269009 / 21716757

Fra : Nikolaj Østergaard J~