Re: Værkstedshumor og danske krigsnazister~
Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-03 07:12

"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> wrote in message
news:3S2_9.177765$TJ.25088@post-02.news.easynews.com...

> < snip >
>
> hva' fa'n mener du egentlig...??
>
> At piger der afviser sex, ofte er indstillet på, at det er uskreven
lov
> i det spændende spil, at de godtager det
> - dvs voldtægt-anmeldelse skyldes, at hun har et splittet sind, og
slet
> ikke sendte seriøse nej-signaler, da hun inviterede til den begåede
> erotik

Ok 5 topick linjer og hvad skal den toldmodige læser så trættes
med....15 OT
linjer :

> Da USA sendte signaler til Irak om at det var OK, at de indtog Kuwait
> 1990 , var det tilsvarende falske signaler.

Det er ON TOPIC at bruge metafor og sammenligning med de aktuelle
begivenheder, som alle har i hovedet for tiden.

Vil du høre et sjovt overlap mellem porno og politik?

I 1933 støttede staten kunstudstillinger, der havde som plakat et
""vulgært"" træsnit af en dame, der bøjer sig forover og trækker op i
sin kjole så man kan se hendes bare , sexede , indladende røv - så
kunstnerisk som Sikker Hansen træsnit.

Nazierne var snerpede og kaldte al ikke-realistisk kunst for ENTARTETE
KUNST, så de hadede den udstilling - og de valgte billedet som blikfang
på deres valgplakat og skrev som tekst under den bagfrainviterende dame

"RIGSDAGENS ÅBNING"

Ellers var de ikke særlig slagkraftige og havde slet ikke deres
kommunistiske modstanderes ordkunst og humor - men de var ikke særligt
jødehadende(men extremt stalinisthadende), viser den ny bog om dem af
historikeren John T Lauridtsen

At sammenligne en inviterende kvinde med et dansk parlament, der ikke
vil holde fremmede ude, er nærliggende - men for at forstå humoren skal
man sætte sig ind i den tids snerperi mht letlevende liderlige kvinder -
Hitlers "Mein Kamp" hetzede mere mod prostitution end mod jøde r!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-01-03 17:39

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Det er ON TOPIC at bruge metafor og sammenligning med de aktuelle
> begivenheder, som alle har i hovedet for tiden.

ja men nu laver du jo en xpost i melle dss og dk.poltik - med 75 % topick
værdi i poltik så var det nok nærligenede bare at poste den der
og skåne dss ... du slår well for fan heller ikke tilfældigt op i telefon
bogen ringer til en fremmed og begynder at fortælle løs uden at ane om den
du ringer op har interesse i det emen du vil dele med dem - hvorfor det
ville være smartest at ringe til en man kender der deler interessen eller i
dette tilfælled stile sine menninger tild et forum - hvor mål gruppen af
interesset skirver og læser.

> Vil du høre et sjovt overlap mellem porno og politik?

Nej :)

men du må gerne være rar og maile mig din samling af Nietzhie og oscar wild
citater da jeg har tabt dem efter endnu et hd crash

Mv.
Bo M Mogensen

fut :
dk.admin.netikette