Skærme
Fijala 3554
Iiyama HM903DT 19'' Skærm
Fra : Gert Vest

Dato : 29-01-03 23:40

Hej !

http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=1346 kan du se mere om denne
skærm.
Men er der nogen som har erfaring med netop denne 19" ?
Jeg står og skal have ny skærm, jeg tænker på Samsung SyncMaster 959NF eller
subj.

Hvad er jeres mening ?

MVH

Gert

Fra : Flemming Joensson

Dato : 30-01-03 12:01

"Gert Vest" <post@gertvest.dk> wrote in

> Hej !
>
> På http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=1346 kan du se
> mere om denne skærm.
> Men er der nogen som har erfaring med netop denne 19" ?

Der er også en test på Tomshardware - der sammenligner han den blandt
andet med Samsung, Viewsonic og Sony.

http://www4.tomshardware.com/display/20020319/index.html

Iiyama'en hedder på Tomshardware Vision Master Pro 454, men på iiyama's
egen side kan man se det er den samme som du omtaler.

Jeg ville vælge Iiyama (hvis prisen er underordnet).

Mvh.
Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Martin Helbo

Dato : 30-01-03 23:31

"Gert Vest" <post@gertvest.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men er der nogen som har erfaring med netop denne 19" ?
> Jeg står og skal have ny skærm, jeg tænker på Samsung SyncMaster 959NF

Jeg købte Iiyama'en for et par dage siden, og den kan varmt anbefales.
Billedet står skarpt og klart, og den er ikke dybere end min 17" skærm

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk