AutoOpen i PowerPoint
Fra : Tue Hellstern

Dato : 29-01-03 21:18

Hej NG,
I Word og Excel er det muligt at oprette en macro i en skabelon der bliver
afviklet når skabelone bliver brugt, henholdsvis AutoNew og Auto_New
Eller man kan gøre det på dokument niveau.

Nu vil jeg gerne kunne gøre det samme i PowerPoint, men jeg kan ikke få det
til at virke her??
Det må da være muligt også i PP.

Hilsen
Tue

Fra : Jan Kronsell

Dato : 29-01-03 23:31

Hej Tue
"Tue Hellstern" <info@f1-support.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Eller man kan gøre det på dokument niveau.
>
> Nu vil jeg gerne kunne gøre det samme i PowerPoint, men jeg kan ikke få

Desværre er det ikke direkte muligt. Men du kan gøre det ved at lave en
såkaldt Add-In, et tilføjelsesprogram.

Se nedenstående link

http://www.rdpslides.com/pptfaq/FAQ00004.htm

Jan

Fra : pre

Dato : 30-01-03 12:10

Fra Word kan du dirigere mange ting i PP. Du kan endda kreere en
(tekst) PP med indbyggede animationer.

© pre 2003

: