SPV - App. Unlock. DK-Software.
Fra : Lasse Madsen

Dato : 29-01-03 20:29

Hej...

Jeg købte en SPV for 3 dage siden (og jeg har været vild og tovlig lige
siden :)

Jeg opdagede til min gru at man ikke kunne afvikle PDA programmer på den
hvilket var en meget stor grund til at jeg ville købe den :/ *snøft*

Jeg fandt så utallige sider på nettet med hvordan man kunne omgås dette ...
nu er problemet så bare at min telefon har Dansk Software installeret og jeg
har fået indtrykket igennem net aviser osv... at det skulle være umuligt at
unlocke denne software fordi den fejl er blevet rettet...

Kan det virkelig passe at man ikke kan unlocke sin SPV med dansk software
hvis der er nogen der har prøvet det så sig endelig til !

Jeg oplever det samme som MS skriver de har gjort for at forhindre "hacking"
af telefonen nemlig at ActiveSync ikke "opdager" telefonen når den
genstarter før den har startet helt op og man sætter den i cradlen osv...

M.v.h.
Lasse Madsen
- Lykkelig SPV ejer der ville blive endnu mere lykkelig hvis den kunne
afvikle doom

Fra : Lars Varming

Dato : 30-01-03 00:01

"Lasse Madsen" <lasse.madsen@elektronik.dk> wrote in message
> [...]
> af telefonen nemlig at ActiveSync ikke "opdager" telefonen når den
> genstarter før den har startet helt op og man sætter den i cradlen osv...

Du skal ikke tro på alt hvad du læser. Orange/MS har lappet hullet der
gjorde at man kunne swappe SIM kort, men ikke det andet hul. Følg
"opskrifterne" på nettet og prøv evt. et par gange - masser af andre har
updatet og har sagtens kunne lave den unlocking som du taler om.