Firmanavn / varemærke....
Fra : Søren Falkenberg Joh~

Dato : 29-01-03 15:53

Hej NG

Jeg kunne godt tænke mig at vide om man nogle steder (gerne på nettet) kan
se hvornår et firmanavn / varemærke er registreret. På www.kob.dk kan jeg jo
finde de enkelte virksomheder, men jeg syntes ikke lige jeg kan finde ud af
hvornår de er startet / har registreret navnet.

Hvor tæt skal man iøvrigt ligge op ad et andet firmanavn / varemærke for at
de kan føle sig krænket. Jeg tænker her på stavemåde, udseende m.m.

Lige til sidst: Det er ikke mit eget website www.3M-solfilm.dk der er i
søgelyset....det har jeg skriftlig tilladelse fra 3M til at ibrugtage

Søren Falkenberg Johansen

Idé-Sign - Skilte & Solfilm
Strandvejen 52
5240 Odense NØ

Tlf. 63 10 50 58 Fax 63 10 50 78

Websites www.ide-sign.dk / www.3M-solfilm.dk

E-mail: info@ide-sign.dk

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 29-01-03 17:14

www.cvr.dk

Jan
www.webfirmaet.dk

Fra : Carsten

Dato : 29-01-03 17:18

"Søren Falkenberg Johansen" <sorenNOSPAM@ide-sign.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> hvornår de er startet / har registreret navnet.

Prøv her http://www.dkpto.dk/
Du skal betale for det!

--
Mvh.