Laveste pris på Herman Miller Aeron stolen~
Fra : Brian Binnerup

Dato : 29-01-03 09:39

Hejsa.

Jeg vil ud og have mig en Herman Miller Aeron stol, men jeg vil jo helst
ikke give mere en højst nødvendigt.

Den findes så vidt jeg ved i to udgaver - jeg vil have den største, da
prisforskellen vist ikke er så stor...

Men hvor dælen findes den billigst? - jeg har søgt på nettet og på
www.dmkcontact.dk så jeg en pris på 7.040 kr. excl. moms, men det er også
den eneste pris jeg har kunnet finde nogen steder.

Er der nogen der ved om den findes billigere andre steder (i Danmark)?

Mvh

Brian Binnerup

Fra : *** J o h n n y [200~

Dato : 06-02-03 22:16

jeg kan ikke love dig det men kan undersøge det for dig, send en mail

johnny