Printer - epilog (næsten)
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 11-03-01 17:05

Hej NG,

Teori er, når man ved det skal virke, men ingenting fungerer. Praksis er,
når alting virker, men ingen ved hvorfor.

Den sidste påstand beskriver meget godt min situation. For at printe ud fra
min Debian 2.2 box, har jeg kompileret kerne, indstillet printer og meget
mere, uden at det har haft helt den ønskede effekt. Efter 6 totale
reinstallation af debian, kompilering af kernel m. parport, parport_pc og
printer som moduler, spiller det hele, også med danske bogstaver i
udskrifter. Det er jo sådan set rigtig godt, men jeg vil gerne vide hvordan
jeg kan genskabe installationen igen.
Så hvilke filer skal jeg "backe up" for at kunne få min printer til at køre
igen? Kan jeg evt. tage en backup af hele systemet?

Mvh
Tonni Aagesen
--
For mail remove SPAM_ME_NOT