Orgasme
Fra : No1

Dato : 28-01-03 23:01

Hej NG

Nå mig og min kæreste har haft sex eller leget med hinanden, så lige efter
hun har fået orgasme
så ligger hun og ryster og der kommer tåre ud af øjnene på hende.
Vi har snakket om hvad det kan være men vi er ikke rigtigt kommet frem til
hvorfor det sker

Så vil jeg høre om nogle har oplevet det samme eller ved hvorfor hun får
sådan en kraftig reaktion?

Hilsen
GBJ

Fra : Hamann

Dato : 28-01-03 23:16

No1 <gbjw@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e36fda9$0$71712$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> hvorfor det sker
>
> Så vil jeg høre om nogle har oplevet det samme eller ved hvorfor hun får

Ja hej

Jeg havde en dejlig pige som begyndte at græde lige før den 1. orgasme .men
hun (jeg) ved ikke hvorfor ,måske af glæde ???????????
men jeg fik et chock .så det gik lige fra ! over ? til .
Jeg fik aldrig helt styr på hendes (mine) følelser ved det sjove ,hendes
tårer satte en stopper temmelig ofte !!!!!!!!

U.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 29-01-03 08:12

On Tue, 28 Jan 2003 23:15:57 +0100, "Hamann" <hamann@post5.tele.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg fik aldrig helt styr på hendes (mine) følelser ved det sjove ,hendes
>tårer satte en stopper temmelig ofte !!!!!!!!

Men uværende kæreste gør det med at ryste, men hun begydner dog ikke at
græde.

Men selve rystelserne mener jeg kommer fra alle musklerne som spændes
når at orgasmen indtræffer
Flemming Jacobsen

Fra : Chokmah

Dato : 29-01-03 02:43

On Tue, 28 Jan 2003 23:01:12 +0100, "No1" <gbjw@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>så ligger hun og ryster og der kommer tåre ud af øjnene på hende.
>Vi har snakket om hvad det kan være men vi er ikke rigtigt kommet frem til

jeg tror mange kvinder reagere mere emotionelt på orgasmen eller også
emotionelt ind vi mænd gør - jeg kan jo kun spekulere og forlade mig
på de forklaringer jeg har fået.
men jeg tror at den kvindelige orgasme KAN VÆRE lige så meget en
følsesmæsig kulmination som en fysisk - hvor alt bare løsnes op inkl.
tåre......

NU er jeg jo fra Jylland eo iposo : Boyd dont cry - det er lidt på
tværs af min mandlige æres følse - jeg gjorede det d amin mormor døde
i 94 - der gjorede jeg det tilgengæld også 5 minutter og 16 sekunder
mener jeg det er for 70 minut - dte var til Pearl jam pladen ten og nr
black ( ca ) i 3-4 uger - før jeg tog mig sammen og opførte mig som en
mand og gik på druk i 3 uger runded af med et i sagens natur forgæves
slevmord forsøg ved at sluge 50 valium ( kan ikke anbefales )
men som jeg husker gråden så var den da meget befriende.

>Så vil jeg høre om nogle har oplevet det samme eller ved hvorfor hun får
>sådan en kraftig reaktion?

ja nogen gange som ung blev jeg helt panikken , men i dag ser jeg det
som tilkendegivelse af tillid.

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Sigurd

Dato : 29-01-03 23:26

> [...]
> så ligger hun og ryster og der kommer tåre ud af øjnene på hende.
> Vi har snakket om hvad det kan være men vi er ikke rigtigt kommet frem til

Hej, hun har helt sikkert epilepsi.

mvh sigge

Fra : Louise

Dato : 30-01-03 13:53

> Hej, hun har helt sikkert epilepsi.

Det skal du nok ikke lige renge med.
Kan selv få rysteture når jeg har været sammen med min kæreste.
Ved ikke hvorfor men jeg tror at det er fordi at jeg i noget tid har været
oppe at køre og når det så er forbi slapper kroppen med et af.
Måske er der nogle stoffer i blodet/kroppen der så ikke er blevet "brugt" og
af dem får man de rysteture!?!
Aner det ikke men det kan da være noget i den stil der sker!
Men det er helt ufarligt, hvis der jo ikke er tale om epilepsi...

Louise

Fra : TBJ

Dato : 30-01-03 18:23

Er det ikke bare sådan at hun har fået øje på dig og iagtaget dig rigtigt ?
Hilsen
Mig

Fra : No1

Dato : 30-01-03 22:43

"TBJ" <torben.jorgensen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ikke bare sådan at hun har fået øje på dig og iagtaget dig rigtigt
?
> Hilsen
> Mig

Jow det kan da godt være, hun er rystet over hvor godt det var ;)

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 30-01-03 23:05

Hejsa

No1 <gbjw@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> hvorfor det sker
>
> Så vil jeg høre om nogle har oplevet det samme eller ved hvorfor hun får

Så voldsomt har jeg ikke set det, men på den anden side, tror jeg ikke,
at du skal være bange for, at hun er ked af det. Medmindre altså, at hun
før og under og lidt senere også har givet udtryk for, at det IKKE var
godt, det I havde gang i.

Jeg tror bare, at det er et spørgsmål om, at hun slapper så meget af, og
har det så dejligt, at hendes følelser "løber over", og så er en mulig
reaktion at græde. Rystelserne er sikkert musklerne, der slapper
af/spændes pludseligt - og er næppe heller farligt. Det er nok udtryk
for orgasme.

Så er hun glad for det, og efter det, så lad være med at gøre det til et
problem.

/Sebastian
> Hilsen
> GBJ

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : No1

Dato : 31-01-03 19:07

"Sebastian Adorján Dyhr" <sadyhr@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for orgasme.
>
> Så er hun glad for det, og efter det, så lad være med at gøre det til et

Det har nu heller ikke været et problem for os, det har bare undret hende at
hun fik de
kraftige reaktioner og ville gerne vide om hun var den eneste der fik det
sådan.
Men efter hvad jeg kan læse er der mange der har får de ca. samme reaktioner

MVH
GBJ

Fra : marian

Dato : 14-02-03 17:29

sådan har jeg også følt orgasmer, m. ryste græde og sprøjt...og det var
somregel fordi det var for godt og for længe siden sidst.....