Hej. Røde prikker på diller...
Fra : Michael

Dato : 28-01-03 22:51

Hej med jer!

Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der tør gøre jer kloge på mit lille
"problem".....

Jeg opdagede her i går aftes, at jeg har nogle små røde prikker på min
diller. Prikkerne sidder stort kun omkring hovedet, og det er sådan mere
eller mindre "under" forhuden.
Jeg har ikke sagt det til min kæreste, for jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal
sige, og jeg vil ikke gøre hedne nervøs. Men samtidig har jeg heller ikke
lyst til at tage over til hende, og nægte hende sex uden at sige hvorfor :)
Men jeg vil jo heller ikke smitte hende, hvis det nu er noget. Mit eget bud
var noget med sved?? Jeg går godt nok i bad hver morgen og vasker mig over
det hele....og jeg sys ik jeg har haft det problem før.
Kan det have noget at gøre med langvarig sex?(1½ time inde i hende).....
Det kan da godt være det ikke er noget specielt, men det skræmmer mig nu
alligevel lidt.
Og det kan ikke være noget jeg har fået fra andre piger, for jeg har
overhovedet ikke være i nærheden af andre piger....hvis nogen skulle komme
på det :)

Håber MEGET i kan hjælpe mig!

Mvh
Michael

Fra : Bo

Dato : 29-01-03 00:17

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej med jer!
>
> Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der tør gøre jer kloge på mit lille
> "problem".....

Det havde jeg også og ville ikke gå til min egen læge, ventede på weekend og ringede så
til lægevagten at jeg selv skulle komme derned hvor lægevagten har til huse på sygehuset.
En flink læge sagde nå du får noget derfor, hvilket apotek skal jeg e-maile recepten ?

Fra : Kevin

Dato : 11-02-03 16:50

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>

> Jeg opdagede her i går aftes, at jeg har nogle små røde prikker på min
> diller. Prikkerne sidder stort kun omkring hovedet, og det er sådan

Det kan være noget så simpelt som svamp - det kan komme af for *meget*
hygiejne, ironisk nok: Sæbe ændrer pH værdien på huden så svampe får
lettere ved at angribe. Apoteket har noget salve, eller du kan prøve med
Atamon hvis du har noget stående fra syltesæsonen.

Kevin

Fra : Pinga

Dato : 11-02-03 22:59

en tanke: Er det så meningen at man skal dyppe hele hovedet i atamon?
(menes seriøst)

/Pinga

Fra : Michael

Dato : 13-02-03 14:48

Hmm...for meget hygiejnisk? Har også hørt noget om at man ikke må vaske sin
tisse-trold med alm. sæbe eller shampoo?
Er det nok bare at skylle med vand? Eller hvad skal man have fat i?

Mvh
Michael

Fra : Tomas O.

Dato : 14-02-03 15:14

> Hmm...for meget hygiejnisk? Har også hørt noget om at man ikke må vaske
> sin tisse-trold med alm. sæbe eller shampoo?
> Er det nok bare at skylle med vand? Eller hvad skal man have fat i?

Vand er faktisk nok.. med grundig rengøring.

Slimhinden på pikhovedet er ligesom slimhinden i skeden selvregulerende
medmindre der er sygdom eller svamp.

Tomas