HEY!!
Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 28-01-03 18:33

I går da jeg læste i en dk. nyhedsgruppe ville jeg følge et link der
angiveligt skulle fortælle en sjov fodbold historie.

Da jeg ville lukke ned blev jeg angrebet af et veritabelt uvejr af popups og
skulle afvise indtil flere "gator"ting og opkaldsprogrammer.

Jeg dræbte hele balladen, men ser at øverst i explorerbjælken nu står "HEY"
i stedet for..... hva´ fan der end stod før ;)

Det gris er kommet i denne forbindelse, så nu er spørgsmålet: "Hva´ er det
og hvordan fjerner man det?

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove fbi.

Fra : Madsen

Dato : 28-01-03 18:41

Flemming Jørgensen skrev:

> Jeg dræbte hele balladen, men ser at øverst i explorerbjælken nu
> står "HEY" i stedet for..... hva´ fan der end stod før ;)

Lav en *.txt-fil og indsæt følgende linier i den:

[Branding]
Window_Title=Hvad du nu vil have stående i browseren.

Gem filen, omdøb efternavnet fra *.txt til *.ins og kør den.

Det var nok også en god idé at få muget ud i spywaren og andre
ubehageligheder. Det kan du gøre med Spybot f.eks.
<http://spybot.eon.net.au/>

Madsen.

Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 28-01-03 19:46

Madsen wrote:
> Det var nok også en god idé at få muget ud i spywaren og andre
> ubehageligheder.

Takker for hjælpen.
Mht. til "spybot", "trojanremover" og "norton02" fandt de intet.
Jeg kan heller ikke se aktive programmer eller porte, ud over hvad jeg
kender.
Tilsyneladende er det kun gået ud over noget tekst i bjælken.

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove fbi.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-01-03 01:11

In article <3e36bed5$0$83821$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Flemming Jørgensen wrote:
> [...]
> i stedet for..... hva´ fan der end stod før ;)
>
> Det gris er kommet i denne forbindelse, så nu er spørgsmålet: "Hva´ er det

Brug en browser der er egnet til Internet. Mozilla er et bud.

Fra : Martin Kofoed

Dato : 29-01-03 07:45

Povl H. Pedersen wrote:

> Brug en browser der er egnet til Internet. Mozilla er et bud.

Enig i dén udlægning ... Phoenix kan også stærkt anbefales. Det er en slags
Mozilla Light. Kan kun det, som det forventes en browser skal kunne.
Bringer så at sige brugeren tilbage i kontrol.

Jeg så også i denne tråd henvisning til SpyBot - og tak for det! Efter at
have kørt det en enkelt gang, ønskede jeg virkelig, at PayPal havde snøvlet
sig færdige med min konto (Danske Bank gør det ikke lettere, men det er en
anden historie), så jeg kunne støtte projektet.

--

Martin